TECHSTEP SOUNDZ [1999-2003]

Zbiór miksów - krótko i na temat | DJ mixes - the name speaks for itself
Regulamin działu
Zanim cokolwiek napiszesz przeczytaj Regulamin działu.

Postprzez oskarewicz » 04 sie 2007, 21:42

''Kylabees'' napisał(a):
Grooverider @ Motor Detroit 24.03.2000






mióóóóóóód!!! :loveslayer: :loveslayer: :loveslayer: :loveslayer: :loveslayer: :loveslayer: :loveslayer:
Avatar użytkownika
oskarewicz
 
Posty: 1139
wro

Postprzez bypass » 06 sie 2007, 20:15

form napisał(a):Bailey - Old Skool 3/97

http://drumnbassrepository.net/mixsets/Bailey_3-97.mp3

Tracklist:


1 - Jon the Dentist - France (Ed Rush vs Trace rmx)
2 - Alias (Spirit) - Jammin - ?
3 - Capone - Friday - Hardleaders
4 - ??
5 - Dylan - Vol 11 - Droppin' Science
6 - ??
7 - Dom & Roland - Connected - Moving Shadow
8 - ? Future Forces? Genotype? Renegade Hardware?
9 - Dillinja - Violent Killa - Valve
10 - Dom & Roland - Thunder - Moving Shadow
11 - ??
12 - Krust - The Last Day - Full Cycle
13 - Dj Trace - 21st and South - Smile
14 - Genotype - Toxic - Renegade Hardware
15 - Lemon D - 12.01 - Valve
16 - Ed Rush & Fierce - Locust - Prototype
17 - Deep Blue & Blame - Transitions (Dom & Roland rmx) - Moving Shadow
18 - ??
19 - Foul Play - Neuro Pressure - Panik
20 - Future Force & Fierce - Constant - Renegade Hardware
21 - ??
22 - Boymerang - ?? - from Balance of the Force LP - Regal
23 - ??
24 - DJ Die - Special Treat - V
25 - ?? Lemon D ??
26 - ?? No U-Turn??
27 - Peshay - Nocturnal - Metalheadz

Wiem że było ale chuj, dobre seciwa :dnb:


| | |
v v v

form napisał(a):6 - ??


ale dóóóóół !!!! może ktoś wie co to za wyjebisty kawałeczek ? ?
bypass
 
Posty: 196

Postprzez makkai » 08 wrz 2007, 15:32

szkarwa ale przegapiłem...od MARCA :o
wiec po kolei:

dess# big up za te : DMF - Techno DNB History Special (1997 - 2000)

-----------------------------------------------------------------------------
majkelos: .do zainteresowanych :mam jescze takie secisza z tego programu:
polamance = ltj bukem, dj lee, bad company(video i audio) ????? masz nadal?

------------------------------------------------------
A co powiecie na to - DJ Perez Radiostacja 29-04-2001:

http://s000.wyslijto.pl/?file_id=67305432223485730018

Jeden z lepszych setów jakie słyszałem. T/l brak.


to by mógł ktoś ponowić... i wszystko inne ze starej radiostaki..
------------------------------------------------------------------------------------------

set yabola też musi być fajny jak jest cały utrzymany w klikacie analog steriods..widze tam sie przewija to często w tl..

niech żyje to co stare :dnb:
makkai
 
Posty: 267
z łapy do papy

Postprzez Johnny! » 09 wrz 2007, 03:40

wielkie dzieki za te wszystkie Kemale!
Obrazek
Johnny!
moderator
 
Posty: 7569

Postprzez majkelos » 09 wrz 2007, 15:08

Storm @ Mixery Meditation - 30.10.1999 : bardzo fajny set jedno ale pieprzony mc :evil:

bad.company..vs..vj.popuptrash @ 2step-viva2.2000-07-09.avi (392.3 MB) :twisted: :dnb:

ps. na teksty w stylu nie moge sciagnac itp : zainstalowac toolbara i probowac codziennie (do 14 podobno latwiej zassac pozniej pasmo jest zajete dla premium userow), ja mam tak ze na firefoxie fruwa toolbar ,dziala bez problemow ,a strony i tak przegladam w k-meleonie i jest gitara
Ostatnio edytowano 11 wrz 2007, 09:41 przez majkelos, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
majkelos
 
Posty: 685
opole

Postprzez Johnny! » 10 wrz 2007, 00:04

nie mogę ściągnąc... ]:->

i nie będę instalował żadnych jebanych toolbarów ]:->
Obrazek
Johnny!
moderator
 
Posty: 7569

Postprzez makkai » 11 wrz 2007, 00:16

to schowaj sie w kąt i stfu... napisał kurwa nie narzekac to nie narzekać


< :lol: ]:-> :lol: & big up majkelos!!>

eda: szkarwa megauplałt :evil: ;( / :crazy: :wink:
makkai
 
Posty: 267
z łapy do papy

Postprzez Saimon » 29 wrz 2007, 11:50

phoneheads @ 2step viva zwei 2000
dj lee @ 2step viva zwei 2002


Bardzo proszę o ponowne wrzucenie!
Pomożesh Majkelos ? :>

I jeszcze tego szukam :

X-plorer @ 2 step viva zwei Mai 2000


1. X-Plorer & Dee'-Pulse - Helium Label: hardEdge
2. Hexer - 2rd Round Label: hardEdge
3. Kabuki "Vendetta" Label: hardEdge
4. 4 Red Eyes - Signal Label: hardEdge
5. DJ Teebee - The Claw Label: ???
6. One:Soul - Insekz Label: ???
7. Ed Rush & Optical - Kridian Label: Virus
8. Neutrik - Full Contact Label: hardEdge
9. Vertigo - The Drained Label: ???
10. X-Plorer & Dee'-Pulse - Orkwalk Label: hardEdge
11. X-Plorer & Dee'-Pulse - Funk Emotion Label: hardEdge


The Green Man @ 2 step viva zwei - Januar 2000

1. The Green Man - Berlin Label: Basswerk
2. The Green Man - Yellow Dawn Label: Basswerk
3. Michael Rose & Kinder Atom - Illegal (Remix) Label: Basswerk
4. Kingz & The Green Man - Wednesday Label: Basswerk
5. Optical - The Shining Remix Label: Metro (Mtr 006)
6. Kingz - So Low Label: Basswerk (BW 10)
7. Markus Intalex & S.T. Files - How You Make Me Feel Label: 31 Recordings
8. Goldie - Kemistry (Doc Scott Remix) Label: Metalheadz
9. The Green Man - Ragtime (yes, yes) Label: Basswerk
10. Ryme Tyme - We Enter (Optical Remix) Label: No U-Turn
11. Bad Company - Skin Tag Label: Virus (VRS 006)
12. Kingz - JP Label: Basswerk



Bad Company @ 2 step viva zwei Juli 2000


1. Bad Company - ???
2. Bad Company - The Nine
3. Bad Company - Forgotten
4. Bad Company - 4 Days
5. Bad Company - Brain - Scan
6. Bad Company - Oxygen
7. Bad Company - Sentinent
8. Bad Company - ???
9. Bad Company - Colonies
10. Bad Company - 4 Days (Moving Fusion rmx)
11. Bad Company - Trick Of The Light
12. Bad Company - Silicon Dawn
13. Bad Company - Nitrou


Rob Playford @ 2 step viva zwei - November 2000

1.Foul Play - Open Mind Moving Shadow
2.Omni Trio - Thru The Vibe (2 on 1 mix) Moving Shadow
3.Deep Blue - The Helicopter Tune Moving Shadow
4.Dead Dred - Dred Bass Moving Shadow
5.EZ Rollers - Believe Moving Shadow
6.Cloud 9 - Jazzminauaskydezires Moving Shadow
7.Flytronix - The Rhodes Tune Moving Shadow
8.EZ Rollers - Retro Moving Shadow
9.EZ Rollers - Tough At The Top (Instrumental) Moving Shadow
10.Flytronix - Contemporary Acousticz Jam Moving Shadow
11.Dom & Roland - Thunder Moving Shadow
12.Dom & Roland - Parasite Moving Shadow
13.Technichal Itch - Reborn Moving Shadow
14.Knwon Unknown 1 - Rollers Edit Moving Shadow
15.Dom & Roland - Can't Punish Me Moving Shadow
16.EZ Rollers - RS2000 Moving Shadow
17.60 Minute Man - Brand Nu Day Moving Shadow


Phoneheads vs. VJ Renegadez @ 2 step viva zwei März 2002

1. Phoneheads "Solex" (Different Drummer Remix) Infracom Rec.
2. Phoneheads "Search ID" (Earthbound Remix) Infracom Rec.
3. Behind the Iron Curtain "Intega" Remix Crippled Dick Hot Wax
4. Apex "Symmetry" Marine Parade
5. Jammin "Distraction" Bingo
6. Lemans "Mi novela Autob." (Kabuki Remix) Spectrum Works
7. DJ Hype "Tuff Enough" True Playaz
8. Martin Kratchovil`s Jazz Q "A Dance" (PH Remix) Crippled Dick Hot Wax
9. Megashira "When Worlds Collide" (PH Remix) Infracom Rec.
10. Fellmann & Louise "Lie" (Kabuki Remix) Combination Records
11. Philipp Maiburg & Miguel Ayala "Elitist" Socio
12. The Green Man & Cheetah "Ruff" Combination Records
13. Phoneheads "Floorsight" Krush Grooves
14. Phoneheads "Second Sight" (Ez Rollers Remix) Infracom Rec.
15. The Green Man "Infinity 2.0" Combination Records


HardEdged vs. Visomat @ 2 step viva zwei Mai 2002

1. X-Plorer & Dee'Pulse "Helium" HardEdge
2. Hexer "3rd Round" HardEdge
3. Kabuki "Vendetta" HardEdge
4. 4 Redeyes "Signal" HardEdge
5. DJ Teebee "The Claw" -
6. One:Soul "Insekz" -
7. EZ Rush & Optical "Kridian" Virus
8. Neutrix "Full Contact" HardEdge
9. Vertigo "The Drained" HardEdge
10. X-Plorer & Dee'Pulse "Orkwalk" HardEdge
11. X-Plorer & Dee'Pulse "Funk Emotion" HardEdge


To tyle. Będę wdzięczny za pomoc c'nie :wink:
Saimon
moderator
 
Posty: 2686

Postprzez majkelos » 29 wrz 2007, 17:37

ano pomoge no problem ,a co do reszty xplorera (hard:edged to ten sam mix 8)) mialem niestety kaseta zaginela :( , rob playford to ta plytka http://www.discogs.com/release/6144 btw.bardzo fajna, bad company masz powyzej

http://www.dnbshare.com/download/2step_ ... e.mp3.html
http://www.dnbshare.com/download/2step_ ... s.mp3.html
Avatar użytkownika
majkelos
 
Posty: 685
opole

Postprzez Saimon » 29 wrz 2007, 17:42

Z tym X-Plorerem coś chyba przeoczyłem.. Choć jeśli HardEdged vs. Visomat @ 2 step viva zwei Mai 2002 było 2 lata później to moze coś z tl nie tak.

Bad Company masz tylko w formacie AVI tak ?
Dziękuję bardzo Majkelos!
Saimon
moderator
 
Posty: 2686

Postprzez majkelos » 29 wrz 2007, 18:04

powtorka ,a ze se tak nazwali w koncu xplorer sporo stuffu w tym labelu wydal , )EIB( audio tez mam
Avatar użytkownika
majkelos
 
Posty: 685
opole

Postprzez funkkey » 02 paź 2007, 13:25

Obrazek

biga rane - all is vanity

Ed Rush & NKS - West Side Sax [No U-Turn]
Ed Rush & Nico - Proton [No U-Turn]
Trace & Nico - Amtrak [Nu Black]
Ed Rush & Nico - Torque [No U-Turn]
Trace & Nico - Squadron [No U-Turn]
Nasty Habits - Shadow Boxing [31]
Undercover Business - Replicant [Kartoonz]
Trace & Nico - Cells [No U-Turn]
Trace & Nico - Damn Son [No U-Turn]
Ed Rush & Nico - Comatone [Volume]
Nico - Lo [No U-Turn]
Ed Rush - Raven [Metalheadz]
Ed Rush - Subway [Prototype]
Nasty Habits - Shadow Boxing (remix) [31]
Trace - Sonar [Prototype]

http://www.stealthunit.net/public/rane/Biga_Rane_All_Is_Vanity.mp3
funkkey
 
Posty: 192

Postprzez junkiepunkey » 06 paź 2007, 13:03

virus classics mix
http://www.mediafire.com/?6mytrythzlo

tl:
1. Ed Rush & Optical - Kerbcrawler (Virus)
2. Ed Rush & Optical remix - Message (White Label)
3. Optical & Ryme Tyme - White Lightning (Virus)
4. Optical remix - Solarize (Infrared)
5. Ed Rush, Optical & Matrix - Pacman (Virus)
6. Ed Rush & Optical - Dozer (Virus)
7. Optical & Trace - Mercury Switch (Virus)
8. Ed Rush - Subway (Prototype)
9. Optical - Slip Thru (Virus)
10. Optical remix - Directix (White Label)
11. Ryme Tyme & Trace - Frogger (DSCI4)
12. Ryme Tyme remix - Abyss (1210)
13. Matrix - Temperament (Virus)
14. Fresh & Vegas - Heatwave (Metro)
15. Ed Rush & Optical - Watermelon (Virus)
16. Optical remix - Shape The Future (Metalheadz)
17. Optical remix - The Shining (Metro)
18. Matrix remix - Medicine (Virus)
19. Optical & Trace remix - Sonar (Prototype)
20. Matrix - Mute (Prototype)
Obrazek
Avatar użytkownika
junkiepunkey
 
Posty: 4907
W imię zasad.

Postprzez parufka » 11 paź 2007, 00:06

junkiepunkey napisał(a):virus classics mix
http://www.mediafire.com/?6mytrythzlo

tl:
1. Ed Rush & Optical - Kerbcrawler (Virus)
2. Ed Rush & Optical remix - Message (White Label)
3. Optical & Ryme Tyme - White Lightning (Virus)
4. Optical remix - Solarize (Infrared)
5. Ed Rush, Optical & Matrix - Pacman (Virus)
6. Ed Rush & Optical - Dozer (Virus)
7. Optical & Trace - Mercury Switch (Virus)
8. Ed Rush - Subway (Prototype)
9. Optical - Slip Thru (Virus)
10. Optical remix - Directix (White Label)
11. Ryme Tyme & Trace - Frogger (DSCI4)
12. Ryme Tyme remix - Abyss (1210)
13. Matrix - Temperament (Virus)
14. Fresh & Vegas - Heatwave (Metro)
15. Ed Rush & Optical - Watermelon (Virus)
16. Optical remix - Shape The Future (Metalheadz)
17. Optical remix - The Shining (Metro)
18. Matrix remix - Medicine (Virus)
19. Optical & Trace remix - Sonar (Prototype)
20. Matrix - Mute (Prototype)


:dnb:

wielkie dzieki dla zalozyciela tematu, sciagam wszystko jak leci i ciesze sie jak dziecko sluchajac, przepiekna muzyka, naprawde kurwa nie wiem na chuj hausow sluchalem wczesniej :evil:


aaa, moze mi ktos przyblizyc jak to sie stalo ze kiedys wlaczalo sie germanska telewizje i moza bylo posluchac takiej muzy a teraz cipa i wióry ?
parufka
 
Posty: 1352

Postprzez madoxx » 03 lis 2007, 19:24

Grooverider @ Motor Detroit 24.03.2000
moze ktos wciepac jeszcze raz??????????
madoxx
 
Posty: 124
p-na/wro

Postprzez blelump » 04 lis 2007, 19:13

M@doXx napisał(a):Grooverider @ Motor Detroit 24.03.2000
moze ktos wciepac jeszcze raz??????????


part1
part2
blelump
 
Posty: 43
krk

Postprzez freesssbee » 08 lis 2007, 11:45

macie moze dostep do mixow kettle drum z czasow kiedy nie mixowali gówna pod publike??szczegolnie wertikal !! tylko nie te z sektora :lol:
Obrazek
Avatar użytkownika
freesssbee
 
Posty: 2915
drum$bass.pl

Postprzez majkelos » 10 lis 2007, 20:51

freesssbee napisał(a):macie moze dostep do mixow kettle drum z czasow kiedy nie mixowali gówna pod publike??szczegolnie wertikal !! tylko nie te z sektora :lol:

mam dwa jakies: renton ,atmosphere z nocnego dansu 22.12.2001
Avatar użytkownika
majkelos
 
Posty: 685
opole

Postprzez skeez » 11 lis 2007, 12:16

blelump napisał(a):
M@doXx napisał(a):Grooverider @ Motor Detroit 24.03.2000
moze ktos wciepac jeszcze raz??????????


part1
[url=http://www.evilshare.com/076297fe-dc49-102a-9309-00a0c993e9d6]part2[

juz usuniete :/
Avatar użytkownika
skeez
 
Posty: 5984
Z ŁODZI

Postprzez majkelos » 03 gru 2007, 21:26

Avatar użytkownika
majkelos
 
Posty: 685
opole

Postprzez mNk » 16 gru 2007, 13:08

makkai napisał(a):szkarwa ale przegapiłem...od MARCA :o
wiec po kolei:

dess# big up za te : DMF - Techno DNB History Special (1997 - 2000)

-----------------------------------------------------------------------------
majkelos: .do zainteresowanych :mam jescze takie secisza z tego programu:
polamance = ltj bukem, dj lee, bad company(video i audio) ????? masz nadal?

------------------------------------------------------
A co powiecie na to - DJ Perez Radiostacja 29-04-2001:

http://s000.wyslijto.pl/?file_id=67305432223485730018

Jeden z lepszych setów jakie słyszałem. T/l brak.


to by mógł ktoś ponowić... i wszystko inne ze starej radiostaki..
------------------------------------------------------------------------------------------

set yabola też musi być fajny jak jest cały utrzymany w klikacie analog steriods..widze tam sie przewija to często w tl..

niech żyje to co stare :dnb:


Wrzucam Pereza jeszcze raz :dnb:

http://s008.wyslijto.pl/?file_id=02830277202710780995
mNk
 
Posty: 121
dC/ZNAKompany

Postprzez Maly » 02 sty 2008, 13:09

blelump napisał(a):
M@doXx napisał(a):Grooverider @ Motor Detroit 24.03.2000
moze ktos wciepac jeszcze raz??????????


Można jeszcze raz :?: :wink:
Maly
 
Posty: 81
myszków / krk

Postprzez mNk » 18 sty 2008, 23:39

skyvaard napisał(a):jeśli już jesteśmy przy direct step to i remix falcona niczego sobie. jak dla mnie nie gorszy od oryginału, choć trza przyznać, że dość czysty w brzmieniu w porównaniu do niego. oryginał to jednak klasyczny tech-stepowy brudas ]:->

ode mnie set żuka i swima z dawnej rdst., którzy pojawili się w audycji pereza. umieścił go kiedyś na starym forum jsm i przeleżał jakoś na CD.
w secie m.in Predator - Smugglers, Stakka&Skynet - Global Report, Random Soundz - Pulverize. Jest też Ed Rush&Optical, Jonny L. Jednak całej tracklisty nie odtworzyłbym, a jest kilka zacnych tracków (jak choćby ten wchodzący po "Pulverize", czyli ok. 101:50.

http://s008.wyslijto.pl/?file_id=05032599606815740551


Mozna jeszcze raz.
mNk
 
Posty: 121
dC/ZNAKompany

Postprzez Structural » 27 sty 2008, 13:49

coś zamuła w temacie.. dajcie coś ciekawego 'nowego' ]:->



na zachęte:

STRUCTURAL-CADUCEUS

1.BSE- 1-800 Contact
2.BSE- Gun Seller
3.Kemal & Rob Data- Gene Sequence
4.Facs & Scythe- E.V.P.
5.Usual Suspects- Lunacy
6.Kraken- Side Effects
7.UFO- My Personal Blackmail [Konflict's Negative mix]
8.
9.
10.
11.Reverb- Direct Step
12.Cyb Orc- Final Transmission [Phace rmx]
13.Dom & Rymetyme- Iceberg
14.Predator- Surveillance
15.Unusual Incident- Superficial
16.Desimal- Afterlife
17.Pyro & Jesta- Cho
18.Kraken- Side Effects [Kemal & Rob Data rmx]
19.
20.Kemal & Rob Data- Konspiracy
21.
22.
23.Masheen- Distant Echo
24.Arkane- Neuro
25.


D/L
Obrazek
Structural
 
Posty: 1300

Postprzez mNk » 27 sty 2008, 15:46

Structural napisał(a):coś zamuła w temacie.. dajcie coś ciekawego 'nowego' ]:->



na zachęte:

STRUCTURAL-CADUCEUS

1.BSE- 1-800 Contact
2.BSE- Gun Seller
3.Kemal & Rob Data- Gene Sequence
4.Facs & Scythe- E.V.P.
5.Usual Suspects- Lunacy
6.Kraken- Side Effects
7.UFO- My Personal Blackmail [Konflict's Negative mix]
8.
9.
10.
11.Reverb- Direct Step
12.Cyb Orc- Final Transmission [Phace rmx]
13.Dom & Rymetyme- Iceberg
14.Predator- Surveillance
15.Unusual Incident- Superficial
16.Desimal- Afterlife
17.Pyro & Jesta- Cho
18.Kraken- Side Effects [Kemal & Rob Data rmx]
19.
20.Kemal & Rob Data- Konspiracy
21.
22.
23.Masheen- Distant Echo
24.Arkane- Neuro
25.


D/L


Dobra, wrzucam "stare-nowe", Mutation Conflict. Już kiedyś było, ale może komuś sie przyda. T/l brak. Ktoś wie z którego roku to jest?:

http://rapidshare.com/files/87017823/Mu ... t.mp3.html

ps: Caduceus oczywiscie wymiata.
mNk
 
Posty: 121
dC/ZNAKompany

Postprzez ''Kylabees'' » 22 lut 2008, 03:03

Ed Rush & Optical - Essential Mix 1999.02.07

Part_1


Part_2




MC Ryme Tyme & Optical - "untitled" (dub plate)
Bad Company - "The Nine" (Renegade Hardware)
Original Unknown Ram Trilogy Pt. 3 - "Terminal" (Ram)
Jonny L - "unknown" (XL)
Origin Unknown Ram Trilogy Pt. 2 - "Mind Overload" (Ram)
DJ Trace - "Sonar" (Prototype)
DJ Krust - "Warhead Rmx" (V)
Matrix - "untitled" (Metro)
Bad Company - "Pulse" (Prototype)
Ed Rush & Optical - "Bacteria" (Virus)
Usual Suspects - "I Give The Orders" (Renegade)
MC Ryme Tyme - "Payback Pt. 1" (D-Sci-4)
Roni Size - "Watching Windows [DJ Die Remix]" (Talkin Loud)
Matrix - "untitled" (dub plate)
Ed Rush & Optical - "Funktion" (V)
Bad Company - "China Cup" (dub plate)
artist unknown - "Iron Lung" (Ram)
Optical - "Newoptic" (dub plate)
Ed Rush & Optical - "Dozer" (Virus)
DJ Die - "Clear Skies" (Full Cycle)
Usual Suspects - "Sin" (Renegade Hardware)
Usual Suspects - "Killa Beez" (Renegade Hardware)
Rem Trilogy Pt. 3 - "Case Scene" (Ram)
Ed Rush & Optical - "Watermelon" (Virus)
System Error 99 - "Origin Unknown" (Ram)
Ed Rush & Optical - "Gasmask" (Virus)
Optical & Fierce - "Beachball" (Renegade Hardware)
Ed Rush, Optical & Fierce - "Alien Girl" (Prototype)
Ed Rush & Optical - "Slip Through" (Virus)
Ed Rush & Optical - "Sick Note" (Virus)
''Kylabees''
 
Posty: 6708
jak dla ciebie z dupy....

Postprzez majkelos » 26 lut 2008, 20:58

''Kylabees'' napisał(a):Ed Rush & Optical - Essential Mix 1999.02.07
8)


mirrory: http://www.shareonall.com/Ed_Rush_and_O ... __hwqs.mp3
Avatar użytkownika
majkelos
 
Posty: 685
opole

Postprzez Butch » 07 mar 2008, 14:58

przeklejam z innego tematu
Świetne techstepy w wykonaniu Dukasa

WeedSurfer napisał(a):Dukee-Nocny Trans set 23.03.2001

http://www.mediafire.com/?cxzmlj0bqj1
Butch
 
Posty: 1101
z dupy jeżajeżozwierza

Postprzez Eudardo Pastof of Death » 09 mar 2008, 15:48

Mmmmmmmmmm pysznosci :dnb:
Eudardo Pastof of Death
 
Posty: 15

Postprzez oskarewicz » 10 mar 2008, 00:05

Butch napisał(a):przeklejam z innego tematu
Świetne techstepy w wykonaniu Dukasa

WeedSurfer napisał(a):Dukee-Nocny Trans set 23.03.2001

http://www.mediafire.com/?cxzmlj0bqj1



secik całkiem w pyte !!! :dnb:

czy ktoś wie moze co to za numer który wchodzi w 26 / 27 minucie ?? bo znam go ze słyszenia z radiostacyjnych audycji i jaram sie nim w huj!!
z góry dzięki :)
Avatar użytkownika
oskarewicz
 
Posty: 1139
wro

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sety

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość