może ktoś [?] - no dnb

Identyfikacja kawałków, zapytania o tracklisty setów | ID and tracklists

może ktoś [?] - no dnb

Postprzez Saimon » 10 cze 2008, 21:57

Mam niesprecyzowany problem.
A mianowicie - dawno temu (pod koniec lat 90 - myślę, że rok 98-99) podobał mi się pewien kawałek... No właśnie. Pamiętam tylko teledysk (również szczątkowo :(), który widziałem bodajże na vivie zwei bądź na vivie.. W teledysku dominowały pastelowe kolory (zielony, żółty czerowny..), śpiewała śliczna młoda dama (usta miała pomalowane czerwoną szminką :yabol:, włosy związane w kitek) i gdzieś w tle pojawiał się jakiś mężczyzna [lub dwóch..] . Kawałek prawdopodobnie był w klimacie electropop...

męczy mnie to strasznie więc próbuje z każdej strony..
może ktoś... ? :x
Saimon
moderator
 
Posty: 2686

Postprzez fuckhate » 10 cze 2008, 23:13

fuckhate
 
Posty: 434
trn

Postprzez Saimon » 10 cze 2008, 23:21

Niestety nie. W poszukiwanym przeze mnie teledysku "akcja" toczy sie w zamkniętym pomieszczeniu i nie jest wykorzystana żadna animacja. No i na pewno to wcześniejsze lata !
Oczywiście dziękuję za próbę !
Saimon
moderator
 
Posty: 2686

Postprzez amon » 11 cze 2008, 02:10

był tam murzyn moze?
amon
 
Posty: 2775
szn/ldz

Postprzez amon » 11 cze 2008, 02:11

a sorry 99 98 a nie
bo myslalem ze 89
sorx
amon
 
Posty: 2775
szn/ldz

Postprzez majkelos » 12 cze 2008, 15:41

moze to to :dzi:

Tok Tok VS. Soffy O - Missy Queen's Gonna Die
http://www.youtube.com/watch?v=EN0Tnw5zy6w
Avatar użytkownika
majkelos
 
Posty: 685
opole

Postprzez Saimon » 12 cze 2008, 16:48

Nie. Dziewczyna była bardzo ładna :P, miała ciemne włosy i prawdopodobnie ubrana była w białą koszulę.. Ale klimat teledysku w miarę podobny.. Dziękuję za kolejną próbę. Mam nadzieję, że w końcu ktoś skojarzy bądź trafi :)
Saimon
moderator
 
Posty: 2686

Postprzez gas » 23 wrz 2008, 14:46

http://pl.youtube.com/watch?v=dYuMS_ysQbA



Miss Kittin & The Hacker moze by tak....

szminka i wlosy w kitke graja a i mk nie brzydka :wink:
gas
 
Posty: 76

Postprzez Saimon » 06 paź 2008, 10:03

Niestety :(
Saimon
moderator
 
Posty: 2686

Postprzez Saimon » 07 sty 2010, 12:33

UP !

Może w tym roku się uda ...
Saimon
moderator
 
Posty: 2686

Postprzez Eva Brown » 07 sty 2010, 22:46

anglojęzyczny?
Eva Brown
 
Posty: 971
AsyluMiasto

Postprzez Saimon » 08 sty 2010, 09:33

Tak , i jeśli dobrze pamiętam to ta laska miała całkiem fajny vocal ; )
Saimon
moderator
 
Posty: 2686

Postprzez witman88 » 16 paź 2011, 10:56

witman88
 
Posty: 84
Łódź - Bałuty Stare

Re:

Postprzez Saimon » 31 gru 2012, 13:53

witman88 napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=jX6xrWSc98E a może to


Dopiero zauważyłem, że był ruch w temacie.. Niestety to nie to. Numer o który mi chodzi był raczej z końca lat 90'. Może ktoś inny jeszcze spróbuje ?
Saimon
moderator
 
Posty: 2686


Powrót do Identyfikacja / tracklists

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron