.....< ambient >......

Dyskusja wszelaka aczkolwiek sensowna

Postprzez disperse » 29 cze 2006, 10:50

Az sie dziwie ze sie nie pojawil jeszcze LUSTMORD. Jak dla mnie miszcz nad miszcze jesli chodzi o ciemne strony mocy ;) Szczegolnie The Monstrous Soul

Do teog Biosphere, choc ostatnia plyta troche zawodzi to jednak.[/b]
disperse
 
Posty: 468

Postprzez itsari » 29 cze 2006, 12:19

TRIBES OF NEUROT
[przyp. mod.: Ale że co, fajne jest? Rozwiń myśl ;] ]
itsari
 
Posty: 1817
||| || | [_._] | || |||

Postprzez Noire » 29 cze 2006, 13:46

itsari napisał(a):[przyp. mod.: Ale że co, fajne jest? Rozwiń myśl ;] ]


daje sobie glowe uciac,ze to byl ant lol ;]
Avatar użytkownika
Noire
 
Posty: 4189
Noise Control

Postprzez IZM » 29 cze 2006, 13:55

O! Slyszalem o Tribes of Neurot - to jest ambientowy projekt noisowo/metalowej ekipy Neurosis (wyjebana kapela zreszta).

Jest podobno album tribes of Neurot ktory jest ambientowym odpowiednikiem albumu Times Of Grace Neurosis i jak sie je obie na raz pusci to sie uzupelniaja.
IZM
 
Posty: 1336

Postprzez Grinn » 29 cze 2006, 15:41

tak, wlasnie mozna jeszcze shpongle polecic zwlaszcza Tales Of The Inexpressible i remiksy kawalkow z tejze plyty. z tym ze shpongle ma takie troche trance'owe podjazdy
Grinn
 
Posty: 2090
T.E.P. Tychy

Postprzez Basebox » 29 cze 2006, 16:40

pablo napisał(a):
IZM napisał(a):Sensorama

Mouse on Mars (Baaardzo polecam)

troche to pogranicza minimala z ambientem, ale tak to widze ;)
yh mom z tego co wiem to nie wydali ani jednego kawalka z pokroju minimali i ambientu , a tna brzmienia ile i gdzie sie da :D
Basebox
moderator
 
Posty: 9132
Rozpoznawalny diler towaru w klubach.

Postprzez n.one » 29 cze 2006, 19:11

Kiedys byl calkiem fajny artykul o ambiencie w ktoryms z tych 2ch magazynow - Plastik, Kaktus (niestety nie pamietam w ktrorym)
n.one
moderator
 
Posty: 1055
synthetic city

Postprzez IZM » 29 cze 2006, 21:00

Raczej w Kaktusie, Plastiki mam wszystkie i nie widzialem nic o ambiencie ogolnie, tylko o osobnych tworcach.
IZM
 
Posty: 1336

Postprzez moniq » 29 cze 2006, 23:40

dodam jeszcze bo chyba ktoś już wspominał o Deadly Mission i jak dla mnie to I - górą :dnb:
moniq
 
Posty: 6059
zgr_near_lodz

Postprzez cyna » 29 cze 2006, 23:55

a ja lubie i polecam bardzo ten album

Obrazek
cyna
 
Posty: 105
massa:krr

Postprzez cR4m4Rr10 » 30 cze 2006, 11:31

Jeszcze mi się przypomniał Holender występujący pod pseudo Vidna Obmana - naprawdę godny polecenia!
cR4m4Rr10
 
Posty: 1735
ewriłer

Postprzez itsari » 30 cze 2006, 13:25

IZM napisał(a):O! Slyszalem o Tribes of Neurot - to jest ambientowy projekt noisowo/metalowej ekipy Neurosis (wyjebana kapela zreszta).

Jest podobno album tribes of Neurot ktory jest ambientowym odpowiednikiem albumu Times Of Grace Neurosis i jak sie je obie na raz pusci to sie uzupelniaja.


dokładnie :)

podobny patent nagrała niedawno kaplea, która sie nazywa Rosetta... dwupłytowy album, z tym ze obydwóch płyt powinno sie słuchać razem...
itsari
 
Posty: 1817
||| || | [_._] | || |||

Postprzez itsari » 30 cze 2006, 13:26

itsari napisał(a):TRIBES OF NEUROT
[przyp. mod.: Ale że co, fajne jest? Rozwiń myśl ;] ]


co to za sPISkowiec ?? :roll:
itsari
 
Posty: 1817
||| || | [_._] | || |||

Postprzez Saidon » 01 lip 2006, 06:49

jeżeli ktos zorientowany mógłby mi podać więcej artystów bądź projektów typowo DARK AMBIENTOWYCH. JA znam jedynie klasycznego Lustmord oraz Modula Green, Amon, Dseir,Argylee.
Z góry dziekuję.
Saidon
 
Posty: 932
Katowice

Postprzez igenn xew » 01 lip 2006, 15:52

jedzie ktos na

Obrazek

??
Avatar użytkownika
igenn xew
 
Posty: 1557

Postprzez itsari » 01 lip 2006, 16:21

Saidon napisał(a):jeżeli ktos zorientowany mógłby mi podać więcej artystów bądź projektów typowo DARK AMBIENTOWYCH. JA znam jedynie klasycznego Lustmord oraz Modula Green, Amon, Dseir,Argylee.
Z góry dziekuję.


patrz post wyżej od Twojego 8)
itsari
 
Posty: 1817
||| || | [_._] | || |||

Postprzez IZM » 03 lip 2006, 16:38

Znalezione dzisiaj:

Susumu Yokota - album: The boy and the Tree.

Mega produkcja i super rozwiniecie japonskiego folkloru.

Efekty stereo laskocza w uszy.
IZM
 
Posty: 1336

Postprzez igenn xew » 04 lip 2006, 15:47

igenn xew napisał(a):jedzie ktos na

Obrazek

??


ja. jakas ustawka ziox?
Avatar użytkownika
igenn xew
 
Posty: 1557

Postprzez enssne » 04 lip 2006, 15:49

kubuś miszcz !!!!
:dnb:
Avatar użytkownika
enssne
 
Posty: 1977

Postprzez Soccom » 05 lip 2006, 11:24

orientuje sie ktos moze na ilu bpm'ach tworzy sie ambienty? czy raczej nie ma zasady?
Soccom
 
Posty: 1663
Wielka Loża Narodowa Polski

Postprzez CuBa » 05 lip 2006, 11:26

chyba pdoobne granice co noize
CuBa
 
Posty: 6224
Viva Cuba Libre

Postprzez Soccom » 09 lip 2006, 11:38

CuBa napisał(a):chyba pdoobne granice co noize


ok, ale ile bpm?
Soccom
 
Posty: 1663
Wielka Loża Narodowa Polski

Postprzez igenn xew » 12 lip 2006, 18:45

Soccom napisał(a):
CuBa napisał(a):chyba pdoobne granice co noize


ok, ale ile bpm?


90-140 (?)

a noizy 0-999 :lol:
Avatar użytkownika
igenn xew
 
Posty: 1557

Postprzez IZM » 14 lip 2006, 23:58

Cwiczenie:prosze posluchac numeru "Aubrite" Thomasa Kronera i zmierzyc wartosc bpm.

:crazy:
IZM
 
Posty: 1336

Postprzez cR4m4Rr10 » 30 wrz 2006, 19:45

up :!:

przy okazji:

Steve Roach :love:
cR4m4Rr10
 
Posty: 1735
ewriłer

Postprzez cR4m4Rr10 » 30 wrz 2006, 22:37

Roach siedzi na scenie troche dluzej, ale pewnie sie chlopaki znaja :P

Rokkyu, jakies ambientowe odkrycia poczyniles ostatnio?
cR4m4Rr10
 
Posty: 1735
ewriłer

Postprzez mAthen » 01 paź 2006, 08:10

ja ze swojej strony polecam tegoroczny albumik Kettel - My Dogan.

http://www.discogs.com/release/682367

ocena na discogs mowi sama za siebie ;]
mAthen
 
Posty: 940

Postprzez exasper » 02 paź 2006, 07:43

ambientu sucham od dosc dawna ale nei gustuje raczej w pojedynczych kawałeczkach wole seciki gdyz słucham tej muzy zeby sie odprezyc po imprezie lub w innych chwilach polecam secik
01-va_-_world_of_ambient_mixed_by_jay_burnett-gem.mp3!!!
miszcz!!!!!

jak znajde czas wrzuce i zapodam gdzies linksa:) serio swietny secik!!

a muza ogolnie miod malina!!
exasper
 
Posty: 148
manchester/czwa

Postprzez nDr » 02 paź 2006, 10:04

Dobry wątek, ma ktoś trochę webspace do użyczenia? Wrzuciłbym for your pleasure parę nowych ambientowych wałków Autyzm vs Kalma (nowa płyta w wersji DVD już w drodze) :D

Trochę niezgodzę się z niektórymi klasyfikacjami. Nie wszystko ambient co się świeci :) Na przykład Murcof to IDM a nie ambient. IDM jest szerszym pojęciem które może obejmować również ambient, ale na przykład właśnie Murcofowa muzyka poza ramy ambientu wychodzi.

Podobnie Flanger i Autechre, ambient ucieka od struktur rytmicznych a tymczasem ich kawałki aż gęste są od tych struktur. Co do Autechre, zawsze podobały mi się dwa określenia "jazz XXIII wieku" tudzież "owadzia elektronika" :)

Solowych płyt Richiego Hawtina też nie pozwolę nazywać ambientem - to zbyt okrutne uproszczenie imho :)

A tym, którzy mają ochotę się trochę pobać przy (ill-) am-biencie :) polecam płytkę "Aleamapper" Richarda Devine. Pycha.

Dużo dobrego ambientu (nowoczesnego) wychodzi w niemieckiej wytwórni Kompakt. Polecam zwłaszcza składanki "Pop Ambient" z lat 2002-2005.

.nDr.
nDr
 
Posty: 236

Postprzez cR4m4Rr10 » 08 paź 2006, 14:49

Vidna Obmana!
cR4m4Rr10
 
Posty: 1735
ewriłer

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron