TECHNO DNB

Dyskusja wszelaka aczkolwiek sensowna

Postprzez ''Kylabees'' » 30 cze 2006, 23:48

sushilabel napisał(a):
''Kylabees'' napisał(a):The Sect sami i z raidenem robią piękne rzeczy np.

Raiden vs The Sect - Caesium 7

wogóle offkey rządzi bez 2 zdań :slayer:



fakt, ale tam chyba 1 i 3 brakuje :wink:


no tak racja, źle zaznaczyłem... :)

:twisted: nerve attack i expansion :twisted:
''Kylabees''
 
Posty: 6708
jak dla ciebie z dupy....

Postprzez cetoslava » 01 lip 2006, 00:01

dyskusja dosc jalowa i bez pokrycia.
a moze ktos by podal linki do odsluchow, takiego typowego "techno dnb". bo mniej wiecej wiem o co chodzi, ale wymieniacie wykonawcow, ktorzy mi raczej pasuja do technoidow (to waszym zdaniem to samo co "techno dnb"? a jesli tak, to po co zakladac temat o tak rozleglej galezi drumow?) czy neurofunkow jak kto woli.

^^tak sie pytam bo slucham i to sporo, ale ekspertem nie jestem.
cetoslava
 
Posty: 995
Katowice

Postprzez twenty_3 » 01 lip 2006, 00:13

universal project - vessel


EOT
twenty_3
 
Posty: 127
shoreditch

Postprzez strog » 01 lip 2006, 00:17

wczesny technical itch :dnb:
strog
 
Posty: 1011
GUARA GUARA!

Postprzez IZM » 01 lip 2006, 00:49

Odsluch najprosciej sprawdzic na www.chemical-records.co.uk - maja tam odsluchy do praktycznie wszystkiego, wystarczy w search wpisac nazwe wykonawcy.

8)
IZM
 
Posty: 1336

Postprzez Rage » 01 lip 2006, 10:22

Ceta:

jesli chodzi o techno to w secie raidena z wawy jest numer, ktorego nic nie przebije i to o ten chodzilo biszuksowi na 100%
Raiden & Prode - Untitled unfinished (only 3mins exists, now thats a dubplate) (OffKey)- 60 minuta setu jesli ktos nie moglby znalezc :D
i jeszcze Prode - Gutta to jest kurwa techno! 8)
cieszy mnie niezmiernie ze panowie z offkey eksperymentuja i probuja stworzyc nowy, absolutnie oryginalny stajl :dnb:
Rage
 
Posty: 2317

Postprzez Shofer » 01 lip 2006, 10:27

twenty_3 napisał(a):universal project - vessel


EOT

You beat me to it bruv. :)

Pozostale rczeczy Universala tez daja rade. Poza tym Crossfire przeciez.
Ostatnio takie wlasnie drumy podily moje serce. :dnb:
Shofer
 
Posty: 68

Postprzez karuuuu » 01 lip 2006, 11:44

IZM napisał(a):pyro
prode
kemal + rob data/konflict/paranoid user
synthetix / rob f
stakka+skynet
ed+op
stratus
raiden / jarman
propaganda
sunchase
illskillz
typecell
cubit
rymetyme
phono
k step
usual suspects
paul reset
kano
i-rate
kiler instinct
crossfire
rascal & clone
Kiko
SKC
Terminal Velocity
Demo
Paul B
Fission + Kaiser
Kon.Rad



eh nieeeee :]
karuuuu
 
Posty: 685
prosto z ulicy wieści

Postprzez ''Kylabees'' » 01 lip 2006, 13:55

Nie zapominajmy o Identity i Masheenie

Masheen vs Evil-C - Death Threat :!:
''Kylabees''
 
Posty: 6708
jak dla ciebie z dupy....

Postprzez karuuuu » 01 lip 2006, 14:25

no to Lethal & Khanage........
karuuuu
 
Posty: 685
prosto z ulicy wieści

Postprzez n.one » 03 lip 2006, 15:21

The Sect -Acid Storm- Distance Recordings 02
Future Prophecies -Acid City- Subtitles 25
n.one
moderator
 
Posty: 1055
synthetic city

Postprzez Richard Murder » 03 lip 2006, 15:23

em .. no to jak w takie klimaty wchodzimy .. to Stratus - Follow the leader
Richard Murder
 
Posty: 2755
outopia

Postprzez form » 03 lip 2006, 15:40

TILT records... a może by tak osobny temacik...minimalstep ]:->
form
 
Posty: 376
luzmajkel

Postprzez IZM » 03 lip 2006, 16:16

Zapomnialem o moim ulubionym producencie od klimatow kwasowato technowatych:

Facs i mega zajebista tlocznia: Biotic / XXX

:dnb:
IZM
 
Posty: 1336

Postprzez karuuuu » 03 lip 2006, 16:29

karuuuu
 
Posty: 685
prosto z ulicy wieści

Postprzez IZM » 03 lip 2006, 16:32

Bio009 i Bio010

:evil:
IZM
 
Posty: 1336

Postprzez freesssbee » 03 lip 2006, 17:03

MrCar napisał(a):http://www.chemical-records.co.uk/sc/servlet/sm?C=BIO006&S=B

]:-> ]:-> ]:-> ]:-> ]:-> :dnb: :dnb: :dnb: :dnb: :dnb: :dnb: :dnb: :dnb: :dnb: :dnb:


nie chwal sie co..
Obrazek
Avatar użytkownika
freesssbee
 
Posty: 2916
drum$bass.pl

Postprzez Nitrogen Tri Hydride » 03 lip 2006, 20:07

STARUS!!!!!!1111111111

DeeJay Delta
Nitrogen Tri Hydride
 
Posty: 2372
Absurd Squad Kraków

Postprzez karuuuu » 04 lip 2006, 08:38

Nitrogenix napisał(a):STARUS!!!!!!1111111111


czyj ?
karuuuu
 
Posty: 685
prosto z ulicy wieści

Postprzez IZM » 04 lip 2006, 11:05

Moze mialo byc Stratus?

:D
IZM
 
Posty: 1336

Postprzez ''Kylabees'' » 04 lip 2006, 12:58

IZM napisał(a):Moze mialo byc Stratus?

:D


ty też sie nie chwal :lol:

i tak najleprzą techniawe robi krzysiek liberator or stfu.. :!: :!: :!: :D
''Kylabees''
 
Posty: 6708
jak dla ciebie z dupy....

Postprzez metrik » 04 lip 2006, 13:03

Stratus! <--- a owszem posiadam. tak, chwale sie.
Avatar użytkownika
metrik
 
Posty: 5092

Postprzez ''Kylabees'' » 04 lip 2006, 13:05

Richard Murder napisał(a):em .. no to jak w takie klimaty wchodzimy .. to Stratus - Follow the leader


tylko w remixie love intentów...
''Kylabees''
 
Posty: 6708
jak dla ciebie z dupy....

Postprzez karuuuu » 04 lip 2006, 13:34

''Kylabees'' napisał(a):
Richard Murder napisał(a):em .. no to jak w takie klimaty wchodzimy .. to Stratus - Follow the leader


tylko w remixie love intentów...


a wpisywac sie w ROLLDABEAST.COM to ni ma komu :lol:
karuuuu
 
Posty: 685
prosto z ulicy wieści

Postprzez IZM » 04 lip 2006, 15:09

MrCar napisał(a):
''Kylabees'' napisał(a):
Richard Murder napisał(a):em .. no to jak w takie klimaty wchodzimy .. to Stratus - Follow the leader


tylko w remixie love intentów...


a wpisywac sie w ROLLDABEAST.COM to ni ma komu :lol:


To sie tu w takim razie pochwale ze mam. Dungeonmasters Guide zajebiscie wydany jezd.

:twisted:
IZM
 
Posty: 1336

Postprzez Richard Murder » 04 lip 2006, 15:24

''Kylabees'' napisał(a):
Richard Murder napisał(a):em .. no to jak w takie klimaty wchodzimy .. to Stratus - Follow the leader


tylko w remixie love intentów...

tylko w orginale ;)
nie no remix tez fajny , ale orginałjest bardziej kwasny , i najebkowy :}
Richard Murder
 
Posty: 2755
outopia

Postprzez Soccom » 05 lip 2006, 10:33

Manuscript Manual napisał(a):
MrCar napisał(a):http://www.chemical-records.co.uk/sc/servlet/sm?C=BIO006&S=B

]:-> ]:-> ]:-> ]:-> ]:-> :dnb: :dnb: :dnb: :dnb: :dnb: :dnb: :dnb: :dnb: :dnb: :dnb:


nie chwal sie co..


tylko czemu B tak diametralnie rozni sie od A? :o
Soccom
 
Posty: 1663
Wielka Loża Narodowa Polski

Postprzez kaos kwik karate king » 05 lip 2006, 16:13

ja tam wolę 8bit :D :dnb:
Avatar użytkownika
kaos kwik karate king
 
Posty: 4598

Postprzez zulus5ooo / z5k » 05 lip 2006, 17:08

''Kylabees'' napisał(a):The Sect sami i z raidenem robią piękne rzeczy np.

Raiden vs The Sect - Caesium 7

wogóle offkey rządzi bez 2 zdań :slayer:


offkey or stfu :kra:
zulus5ooo / z5k
 
Posty: 2264
Constellation Lyra

Postprzez triob0t » 05 lip 2006, 22:51

triob0t
 
Posty: 243

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość