dramenbejsy z polskim wokalem

Dyskusja wszelaka aczkolwiek sensowna

dramenbejsy z polskim wokalem

Postprzez TRUwieprz1 » 02 lip 2006, 15:50

..moj kolega zagraniczny jest zainteresowany...mam juz oxygen-czemu gdy, fisza-30cm & pfk-jestem bogiem...znacie wiecej w miare dobrych wersji dnb z poltonami na woklalu...tylko bez digribejsowcow.....
TRUwieprz1
 
Posty: 761

Postprzez metrik » 02 lip 2006, 15:54

remix pogodna ;) pani w obuwniczym :D
Avatar użytkownika
metrik
 
Posty: 5092

Postprzez zabiligoiuciekl » 02 lip 2006, 16:09

:lol: dobry dj

esnuzet remix rudbojów
zabiligoiuciekl
 
Posty: 1503
127.0.0.1

Postprzez CuBa » 02 lip 2006, 16:21

najarana anka (dj simba rmx)
CuBa
 
Posty: 6224
Viva Cuba Libre

Postprzez TRUwieprz1 » 02 lip 2006, 17:16

...jol..dzieki...ale jakby ktos przy okazji wkeil linka ..bylo by w pyte........staram sie lansowac pl wsrod nieswiadomych hamburgejros...U know how it iz...

p.s...najarana anka roxxuje...
TRUwieprz1
 
Posty: 761

Postprzez Richard Murder » 02 lip 2006, 18:18

Uuunia - Radio Maryja Dopleit
!!
Richard Murder
 
Posty: 2755
outopia

Postprzez BISZUKS » 02 lip 2006, 18:38

simba&florek-beton
simba-fantazja :D
cala plytka electric rudeboys
i troche dzangli derby&pixel(jungle rebels)+ri!codeh-kieruje usmiech
derby&pixel(jungle rebels)+ri!codeh-vehicel2004
i jeszce js klinika tyulko nie pamietam tytulow bo stracilem gdzies ich kawalki
Ostatnio edytowano 02 lip 2006, 18:42 przez BISZUKS, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
BISZUKS
 
Posty: 3586
PORK CHOP

Postprzez Blah » 02 lip 2006, 18:42

K.A.T.A.R feat Qbik - Krok po kroku
Avatar użytkownika
Blah
 
Posty: 1365
WolvesUK / RzeszówPL

Postprzez BISZUKS » 02 lip 2006, 18:43

kazik-4 pokoje(katar rmx)
Avatar użytkownika
BISZUKS
 
Posty: 3586
PORK CHOP

Postprzez aheadahead » 02 lip 2006, 19:08

lona - rozmowa [exbee remix]
strog vs. 10 osob - [nie pamietam tytulu]
aheadahead
 
Posty: 1094

Postprzez enssne » 02 lip 2006, 19:15

o ile sie nie myle to tytulem jest: wspolna scena :P
oraz jesli mnie pamiec nie myli kolejny raz to ten numer ma w tekscie:
"badz prawdziwa dziwko bo bede zly"
:lol:
czy to juz inny pawelka track z pl vocalem?
no i nie zapominajmy o strog + mc d.. /??/ - ar ju rede
choc to juz malo dnb, duzo breakcore :P
Avatar użytkownika
enssne
 
Posty: 1977

Postprzez auricom » 02 lip 2006, 19:32

strog - kto jest kto rmx
auricom
 
Posty: 1035
ebm junglist / bialystok

Postprzez metrik » 02 lip 2006, 19:37

aheadahead napisał(a):lona - rozmowa [exbee remix]
strog vs. 10 osob - [nie pamietam tytulu]


wrzućta łone gdzieś :D
Avatar użytkownika
metrik
 
Posty: 5092

Postprzez Co_tam? » 02 lip 2006, 20:51

aheadahead napisał(a):strog vs. 10 osob - [nie pamietam tytulu]




Strog vs. 10 osob-wspolna scena :D (polecam jak najbardziej)
Co_tam?
 
Posty: 291
łódź/glasgow

Postprzez grzybior » 02 lip 2006, 20:53

Co_tam? napisał(a):
aheadahead napisał(a):strog vs. 10 osob - [nie pamietam tytulu]




Strog vs. 10 osob-wspolna scena :D (polecam jak najbardziej)


no dobra to skad mam to sobie wziac....i w ogole z jakiego filmu to paskudztwo w sygnaturce?? :o
grzybior
 
Posty: 2749
Fat kid on the bike / Łudi-Łuuu

Postprzez Co_tam? » 02 lip 2006, 21:16

grzybior napisał(a):
Co_tam? napisał(a):
aheadahead napisał(a):strog vs. 10 osob - [nie pamietam tytulu]




Strog vs. 10 osob-wspolna scena :D (polecam jak najbardziej)


no dobra to skad mam to sobie wziac....i w ogole z jakiego filmu to paskudztwo w sygnaturce?? :o


...napisz pm do stroga to ci zapoda...bo na forum bylo wrzucane kiedys,ale link juz nie prazy....

@ sygnaturka- sam nie pamietam skad to mam serio.... :D :D
Co_tam?
 
Posty: 291
łódź/glasgow

Postprzez wsr » 02 lip 2006, 22:57

57r[o]G-i pUT mY diCK oN iT

polecam :dnb:
wsr
 
Posty: 220
wrocuaff

Postprzez Co_tam? » 02 lip 2006, 23:03

wsr napisał(a):57r[o]G-i pUT mY diCK oN iT

polecam :dnb:



Tak,tesz rowniesz polecam :dnb: :dnb:
Co_tam?
 
Posty: 291
łódź/glasgow

Postprzez switch_technique » 02 lip 2006, 23:48

Co_tam? napisał(a):
grzybior napisał(a):
Co_tam? napisał(a):
aheadahead napisał(a):strog vs. 10 osob - [nie pamietam tytulu]




Strog vs. 10 osob-wspolna scena :D (polecam jak najbardziej)


no dobra to skad mam to sobie wziac....i w ogole z jakiego filmu to paskudztwo w sygnaturce?? :o


...napisz pm do stroga to ci zapoda...bo na forum bylo wrzucane kiedys,ale link juz nie prazy....

@ sygnaturka- sam nie pamietam skad to mam serio.... :D :D


ja pierwszy raz widzialem ja kiedys na forum http://freak-recordings.com/forum np

sorry za off :wink:
Avatar użytkownika
switch_technique
 
Posty: 1142
Pniewy k/P-ń

Postprzez Co_tam? » 02 lip 2006, 23:50

hmmmm..moze...wiem ze fajne,moja stara stwierdzila ze nie rozumie jak cos takiego sie moze komus podobac"to jest przeciez obrzydliwe" :D
Co_tam?
 
Posty: 291
łódź/glasgow

Postprzez dzi » 03 lip 2006, 08:38

rapowe ziarno (kogos z Neverafter, pierwszy raz slyszalem na Creamfields dopiero ;) )

dobry temat
dzi
 
Posty: 6168
Stargard Szczecinski  Charakter: neutralny neutralny      Profesja: Neurosceptyk

Postprzez CuBa » 03 lip 2006, 11:37

w secie paul b nuborn mix 5 byl jakis kawalek z polskim wokalem



Simba - Czemu Gdy
CuBa
 
Posty: 6224
Viva Cuba Libre

Re: dramenbejsy z polskim wokalem

Postprzez marvelon » 03 lip 2006, 11:39

TRUwieprz1 napisał(a):..moj kolega zagraniczny jest zainteresowany...mam juz oxygen-czemu gdy, fisza-30cm & pfk-jestem bogiem...znacie wiecej w miare dobrych wersji dnb z poltonami na woklalu...tylko bez digribejsowcow.....


CuBa napisał(a):Simba - Czemu Gdy



]:->
Avatar użytkownika
marvelon
rip
 
Posty: 9934
Rozbłysk Neptuna

Postprzez Richard Murder » 03 lip 2006, 11:43

20:40:33 cuba
a co w nim zlego bylo
20:40:39 cuba
tematu nie chcialo mi sie czytac

to akurat wypowiedz do innego tematu, ale też widze związane :|



:D
Richard Murder
 
Posty: 2755
outopia

Postprzez Pawlak » 03 lip 2006, 11:44

a sonic tripy?? całe made in poland. :o
Avatar użytkownika
Pawlak
 
Posty: 7301
od siebie

Postprzez Richard Murder » 03 lip 2006, 11:47

ale kolega truwieprz chce pokazac to za granicą ... wiec wiesz ...
Richard Murder
 
Posty: 2755
outopia

Postprzez grzybior » 03 lip 2006, 13:27

dzi napisał(a):rapowe ziarno (kogos z Neverafter, pierwszy raz slyszalem na Creamfields dopiero ;) )

dobry temat


to waxa walek jest tak dokladniej chyba :D ale fajniusi jak ta lala ... ja go slyszalem pierwszy raz na teebeem w on offie :) no wlasnie ale fajnie by bylo jakby sie dalo i te kawalki ktorymi sie polscy producenci chca podzielic to zeby je ladowali do tego tamaciku...konkretnie, cale i tyle...jak ktos woli zachowac dla siebie to niech trzyma (ale zaraz dostne baty ze przeciez od tego jest dzial ten z produkcjami) :)
grzybior
 
Posty: 2749
Fat kid on the bike / Łudi-Łuuu

Postprzez Pawlak » 03 lip 2006, 13:31

grzybior napisał(a): ja go slyszalem pierwszy raz na teebeem w on offie :)
wtedy to on nie leciał mi sie wydaje :x
Avatar użytkownika
Pawlak
 
Posty: 7301
od siebie

Postprzez Pawlak » 03 lip 2006, 13:33

Richard Murder napisał(a):ale kolega truwieprz chce pokazac to za granicą ... wiec wiesz ...


akurat nie wiem o co chodzi ze niby sonic tripów nie mozna pokazacd za granicą?? wczoraj puszczałem koledze z RPA i mu sie nie podobało hehe :?
Avatar użytkownika
Pawlak
 
Posty: 7301
od siebie

Postprzez patryk » 04 lip 2006, 00:02

Pawlak napisał(a):
Richard Murder napisał(a):ale kolega truwieprz chce pokazac to za granicą ... wiec wiesz ...


akurat nie wiem o co chodzi ze niby sonic tripów nie mozna pokazacd za granicą?? wczoraj puszczałem koledze z RPA i mu sie nie podobało hehe :?



z polskim wokalem !
patryk
 
Posty: 2587
krk-15

Następna strona

Powrót do Forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron