dramenbejsy z polskim wokalem

Dyskusja wszelaka aczkolwiek sensowna

Postprzez kaos kwik karate king » 08 lip 2007, 18:37

jacy twardzi ;-)
Avatar użytkownika
kaos kwik karate king
 
Posty: 4598

Postprzez chomik » 08 lip 2007, 19:11

Z okolo drumowych kawalkow to polecam Kanal Audytywny - Fotosynteza

Sety z jr stressem do sciagniecia - http://redekonstrukcje.org/index.php?ac ... ang=polish
chomik
 
Posty: 126
Wroclaw

Postprzez JOHNY WOO » 08 lip 2007, 19:24

ma ktos moze link to kawalkow wymienionych na poczatkowej stronie :
4 pokoje, jestem bogiem, dobre by bylo " 12 groszy"...........

dzieks :D
JOHNY WOO
 
Posty: 47
Charlotte

Postprzez JOHNY WOO » 08 lip 2007, 20:46

siegemode napisał(a):
TRUwieprz1 napisał(a):..w pierwszym poscie jest wyraznie napisane ze o digribejsowcach w tym topiku nie wspominamy...


racja szkoda sensu dyskutowac o leszczach :wink:



jeb**e buraki. :evil:
JOHNY WOO
 
Posty: 47
Charlotte

Postprzez Danao » 10 lip 2007, 12:21

Z przymrużeniem oka http://adas.radiolodz.pl/nocnytrans/ind ... nfo&id=340 :lol:

http://adas.radiolodz.pl/nocnytrans/ind ... nfo&id=545 i
http://adas.radiolodz.pl/nocnytrans/ind ... nfo&id=545

Ponadto ostatnio przypadkowo natknąłem się na "DJ 5:Cet presents: Pokahontaz R+" na http://www.straho.com/ w zakładce "download".

Poza tym Electric Rudeboyz wymiata :!:
Danao
 
Posty: 17


Postprzez Basebox » 14 lip 2007, 12:08

Danao napisał(a):Z przymrużeniem oka
Ponadto ostatnio przypadkowo natknąłem się na "DJ 5:Cet presents: Pokahontaz R+" na http://www.straho.com/ w zakładce "download".
sluchalem tego - chujnia na dlugich szczudlach
Basebox
moderator
 
Posty: 9132
Rozpoznawalny diler towaru w klubach.

Postprzez Ryou » 15 lip 2007, 19:05

jest w ogole gdzie dostac electric rudeboyz 12" ?
Ryou
 
Posty: 209
krafckoff

Postprzez kaos kwik karate king » 15 lip 2007, 22:47

12" ehhe a wogole legalnie to gdzies jakos jest?
Avatar użytkownika
kaos kwik karate king
 
Posty: 4598

Postprzez majki » 15 lip 2007, 23:54

Ryou napisał(a):jest w ogole gdzie dostac electric rudeboyz 12" ?


nie wydali.

a mam takie pytanie: majac oryginal cd, legalne jest wyciecie sobie danego walka na winylu? (dubplate)
majki
 
Posty: 1122

Postprzez Azbest » 15 lip 2007, 23:56

tak
Azbest
 
Posty: 6682

Postprzez ''Kylabees'' » 15 lip 2007, 23:57

majtki


sorki nie mogłem sie oprzeć :lol: :dnb:
''Kylabees''
 
Posty: 6708
jak dla ciebie z dupy....

Postprzez Ryou » 18 lip 2007, 13:53

chyba trzeba bedzie tak zrobic... kupic cd :P
Ryou
 
Posty: 209
krafckoff

Postprzez Ryou » 18 lip 2007, 18:49

obczailem gdzie to wydrapac...
ale...
troche sie nie oplaca :P bede bardzo zdesperowany to tak zrobie
Ryou
 
Posty: 209
krafckoff

Postprzez dzako » 24 lip 2007, 13:50

dzako
 
Posty: 478
Wrocław

Postprzez Basebox » 25 lip 2007, 09:24

dzako napisał(a):http://firmakrk.pl/boski.htm

trzeba obadac
nie wiem czy trzeba... juz widzialem teledysk do kawalka nr 10 ... po takim czyms az strach sprawdzic zawartosc reszty plyty ;)
Basebox
moderator
 
Posty: 9132
Rozpoznawalny diler towaru w klubach.

Postprzez hansollo xyk » 25 lip 2007, 15:46

prosto jest dobra wytwórnią rapu i tylko jego :D
nie widziałem teledysku ale jak dla mnie tez raczej strach kupować tą płyte
hansollo xyk
 
Posty: 507
3city

Postprzez Ryou » 25 lip 2007, 22:26

ja tylko przeczytalem co oni o niej pisza ...i az boje sie sluchac :D
Ryou
 
Posty: 209
krafckoff

Postprzez Basebox » 12 sie 2007, 17:30

hansollo xyk napisał(a):prosto jest dobra wytwórnią rapu i tylko jego :D
nie widziałem teledysku ale jak dla mnie tez raczej strach kupować tą płyte
to masz tu boskiego z tadkiem i sokolem vel swiecace uszy ;)
Basebox
moderator
 
Posty: 9132
Rozpoznawalny diler towaru w klubach.

Postprzez Johnny! » 12 sie 2007, 22:05

siegemode napisał(a):jakis czas temu koles puscil mi jakis wauek polskiego producenta z mc kribou na majku :o bez kitu wstyd sie przyznawac do takich produkcji za granica, juz nie chodzi o slowa bo tych nikt nie zrozumie ale nawet melodyjnie to idzie jak disco polo...dobrze ze rodzimy neurofunk ma sie jak najlepiej :wink:

....mc kriba :roll:


byś go słyszał jak rozjebał w 2005 pierwsze kozackie pół godziny setu Black Sun Empire w Łodzi w Cube to dopiero byś się załamał. kurwa przerobić go na chujobatmana :!:


a żeby nie było offtopic to jak można było tu nie zamieścić przez tyle stron tego:

Kazik - Mars Napada (Deejay Delta Remix)

Kod: Zaznacz cały
http://deejaydelta.mp3.wp.pl/?tg=L3Avc3RyZWZhL2FydHlzdGEvMTE0OSx1dHdvciw3MDg4Lmh0bWw=

:?: :!: :?: :!:
Obrazek
Johnny!
moderator
 
Posty: 7569

Postprzez Max_666 » 04 wrz 2009, 00:17

Max_666
 
Posty: 19

Postprzez lukaut » 04 wrz 2009, 01:42

Avatar użytkownika
lukaut
 
Posty: 3379

Postprzez TRUwieprz1 » 04 wrz 2009, 03:35

lukaut napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=GFB6CTwx2WU :dnb:


uwielbiam spiewac sobie pod nosem katolickie piosenki, najbardziej lubie te o matce boskiej, od dawna czekalem az ktos zaopatrzy mszalne hity w ameny, pisze to bez sarkazmu....naprawde
TRUwieprz1
 
Posty: 761

Postprzez babyface » 04 wrz 2009, 09:19

babyface
 
Posty: 117

Postprzez babyface » 04 wrz 2009, 19:23

Zaszło Słońce (feat Poziomka) <chyba delty ale nie jestem pewien
http://www.speedyshare.com/500286719.html

Max C - Nie mów mi
http://www.speedyshare.com/794570452.html

Max C - Zabierz mnie (feat. Justa)
http://www.speedyshare.com/370740486.html

Sumptuastic - Kołysanka (Dj KRO dnb Remix)
http://www.speedyshare.com/851977854.html

Weekend - Najarana Anka (esi remix)
http://www.speedyshare.com/840145864.html

Dr Pytof feat. Mc Zdzisław - Ona Lubi :wulkan:
http://www.speedyshare.com/211821712.html

jeszcze były te dnbing, gwiezdne chłopaki czy jakoś tak. Poza tym też na Made in Poland the Finalists były conajmniej 2 fajne remixy polskich numerów . Oprócz tego:
Sonic Trip & Mr I - Prosty Plan
http://www.youtube.com/watch?v=JCF_U29dnD0
poza tym oczywiście Electric Rudeboyz

btw. z tego co mi wiadomo, żaden z numerów które wstawiłem nie są chronione prawami autorskimi a ich pochodzenie to albo jeszcze demoscena z nt albo mp3 z wp. Nie jestem pewien do końca bo są to wykopaliska z dysku
babyface
 
Posty: 117

Postprzez (Sonic Ionic) srebrny » 04 wrz 2009, 20:46

a ja jestem wielkim fanem kawałka który można usłyszeć jak Simba gdzies gra, mianowicie

Oxygen - Ciara (Simba rmx)

(nie wiem czy nie popierdoliłem czegoś w tytule)

moim zdaniem znakomity remix :dnb:
(Sonic Ionic) srebrny
 
Posty: 159
ze co?

Postprzez fat » 04 wrz 2009, 23:43

ania sool łap ten diss (symptom &byte rmx)
plus mala prosba o o rmx delty krok o kroku i simby beton :?:
04.04 Tiefklang @Saarbrucken (DE)
12.04 Beatjunkies @Szczecin (RREGULA)
27.06 TBA
Avatar użytkownika
fat
 
Posty: 3444
DARK:CITY/Bruxelles

Postprzez sinus » 05 wrz 2009, 17:49

w 98 wyszedl singiel snuz - wiatr w ciemnosciach i bylo tam cos takiego jak "wiatr w ciemnosciach valioom remix" czyli oreu z electric rudeboyz

edit: jeszcze junglowy rmx kawalka czlowieka z mojego osiedla :D

http://waytek.wrzuta.pl/audio/5XS7JaOI9 ... ngle_remix
sinus
 
Posty: 728
zgierz

Postprzez Basebox » 05 wrz 2009, 17:55

jak snuz

to chyba "styl nad style" z remixem ERB
http://www.youtube.com/watch?v=THvG4B560bM (1:44)
Basebox
moderator
 
Posty: 9132
Rozpoznawalny diler towaru w klubach.

Postprzez sinus » 05 wrz 2009, 18:04

o wlasnie tez zapomnialem ;]
sinus
 
Posty: 728
zgierz

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość