>> [SKLEP] store.dnb.pl

Dyskusja wszelaka aczkolwiek sensowna

Postprzez Sho » 28 sie 2011, 16:22

fat napisał(a):a gdzie zakladka polish stuff


poki co to my jestesmy tutaj : http://store.dnb.pl/brand/absys/
Avatar użytkownika
Sho
 
Posty: 1229
Eire

Postprzez dual » 28 sie 2011, 23:56

Mega mega mega mega!!! Mata klienta! Z empetrójkami chyba nie lecą w hujka, hm?
WSPARCIE DLA CHROME'a NAAAAAAŁ!!!!!!! A, już jest, dzięki.
Avatar użytkownika
dual
 
Posty: 1575
Kapsztad

Postprzez freesssbee » 29 sie 2011, 11:22

pewnie sciagaja dubplejty z soulsika w 320
Obrazek
Avatar użytkownika
freesssbee
 
Posty: 2916
drum$bass.pl

Postprzez dual » 30 sie 2011, 00:09

ok, to nie.
WSPARCIE DLA CHROME'a NAAAAAAŁ!!!!!!! A, już jest, dzięki.
Avatar użytkownika
dual
 
Posty: 1575
Kapsztad

Postprzez sklep-dnb.pl » 31 sie 2011, 11:59

fat napisał(a):fajne kupie to iowo :dnb:

a gdzie zakladka polish stuff
przydalo by sie


pracujemy nad tym:]
sklep-dnb.pl
 
Posty: 6

Postprzez sklep-dnb.pl » 31 sie 2011, 12:01

Rayashi napisał(a):a tak z ciekawosci, t-shirt'ow nie bedziecie tu sprzedawac ? :>


beda t-shirty, znajdzie sie tez miejsce na inne gadzety, wszystko sukcesywnie bedziemy realizowac:]
sklep-dnb.pl
 
Posty: 6

Postprzez sklep-dnb.pl » 31 sie 2011, 12:02

betonowen napisał(a):cdj 900 ma ten sam opis co cdj 2000

e:

no i przydal by sie dzial "akcesoria" z torbami, sluchawkami i portfelami na cd

no i oczywiscie koszulki :dnb:


dział bedzie zaktualizowany za kilka dni:D
sklep-dnb.pl
 
Posty: 6

Postprzez sklep-dnb.pl » 31 sie 2011, 12:05

freesssbee napisał(a):pewnie sciagaja dubplejty z soulsika w 320


pliki sa w pełni legalne prosto od dystybutorow, napewno oferta bedzie powiekszana o nowych dostawcow, nie jest to łatwa sprawa ale walczymy
sklep-dnb.pl
 
Posty: 6

Postprzez sklep-dnb.pl » 31 sie 2011, 12:12

Chaser napisał(a):
Rayashi napisał(a):
Regulamin napisał(a):3. Operatorami serwisu są firmy: Skylark Records Piotr Socha znajdująca się przy ul. Piotrkowskiej 107 w Łodzi oraz GS Media znajdująca się przy ul. Piotrkowskiej 107 w Łodzi.

:P


patryk napisał(a):to ja juz dziekuje za zakupy z tym sklepie :?

:? +1
Mnie też dwukrotnie olali...
I chuj... dalej będe pchał pieniądze w kieszenie zagraniczniaków :ant:


panowie

Nie slyszalem jeszcze o zadnym internetowym sklepie w ktorym nie zdazyly by sie wykladki. Napewno sa to sytuacje marginalne i niecelowe. Z tego co wiem skylark podjal dzialania by wyprostowac ewentualne braki czy zaleglosci w zamowieniach. Sprawdzcie maile. Natomiast jezeli jest wiecej niejasnych sytuacji warto o tym tutaj napisac
sklep-dnb.pl
 
Posty: 6

Postprzez Bada » 02 wrz 2011, 13:51

Union Holland
:lol:
Bada
moderator
 
Posty: 2156
UNION RECORDINGS

Postprzez sklep-dnb.pl » 02 wrz 2011, 13:54

Bada napisał(a):Union Holland
:lol:


co prawda z lekkim opoznieniem, ale juz jedzie do nas
sklep-dnb.pl
 
Posty: 6

Postprzez DESS# » 02 wrz 2011, 16:16

sklep-dnb.pl napisał(a):Nie slyszalem jeszcze o zadnym internetowym sklepie w ktorym nie zdazyly by sie wykladki. Napewno sa to sytuacje marginalne i niecelowe. Z tego co wiem skylark podjal dzialania by wyprostowac ewentualne braki czy zaleglosci w zamowieniach. Sprawdzcie maile. Natomiast jezeli jest wiecej niejasnych sytuacji warto o tym tutaj napisac


Nie widzę żeby zakończyli swoją działalność, tak więc nie podjęli żadnych działań.
i "wykładki" nie są marginalne zawsze jest problem. nieważne czy to wosk czy kontroler za 750 czy kontroler za prawie 3000.
DESS#
moderator
 
Posty: 2492
727

Postprzez skylark » 03 wrz 2011, 10:02

Wpadki wynikają z działalności dystrybutorów zarówno polskich jaki i samych producentów np pierwszej marki z brzegu : Native Instruments, która nie zapewniają ciągłości dostaw sprzętu w naszym kraju - tak na marginesie nie zapewniają odpowiednich wolumenów dostaw na całym świecie. Oczywiście można krytykować jednak prosiłbym o konstruktywną krytykę a nie jakieś ogólniki. Bez elementarnej wiedzy na temat działania rynku pro audio w naszym kraju są to zdania zupełnie odstrzelone od rzeczywistości. Można sobie wyobrazieć sklep ktoóry posiada każdy produkt na stanie jednak neizbędne jest wtedy gotówka rzędu 500.000 plnów więc jeżeli DESS masz taką kaskę i chcesz pobawić się w bizness internetowy , zapraszamy do współpracy.

Store dnb.pl jest tak naprawdę platformą sprzedaży muzyki i to głównie przez polskich artystów a przychody ze sprzedaży będą trafiały bezpośrednio do artystów.Już za "sekundę" odpalamy kolejne projekty na wzór rozwiąń z UK. pracujemy a nie marudzimy!
skylark
 
Posty: 38

Postprzez 16kHz » 03 wrz 2011, 12:57

Obrazek
Ostatnio edytowano 28 lis 2011, 00:53 przez 16kHz, łącznie edytowano 2 razy
16kHz
ban na ochłodę
 
Posty: 265

Postprzez DESS# » 03 wrz 2011, 13:41

Co tu konstruktywnie krytykować, oferujecie wszystko promocje nie promocje bonusy dodatki a tak naprawdę gówno macie na stanie. po drugie to zmieńcie swój sposób podejścia do klienta, bo nie jestescie monopolistami w tym kraju a w EU tym bardziej. w tym momencie ostatnią rzeczą jaką zrobię to jakiekolwiek zamówienie z Piotrkowskiej 107 a już tym bardziej nikomu już nie polecę tego miejsca, wręcz zdecydowanie będę je odradzać.

Przykład? lecimy pierwszy z brzegu czyli historia o moim akai mpd26 i mojej osobie która miała kaprys wesprzeć lokalny biznes :lol:.

Pewnego razu przyszedłem z gotówką do skylark'a w celu nabycia wyżej wymienionego sprzętu i co by nie marnować czasu i zrobić szybki dill gdyż na stronie skajlarka widniał ten oto model kontrolera po przyjściu okazje się ze jednak nie ma na stanie o czym oczywiście nie było żadnej wzmianki na stronie sklepu. dopiero trzeba czekać na sprowadzenie. na dzień dobry 3 dni myślę ok. potem sie okazało ze tydzień. po tygodniu nic, po drugim: pan i władca siksmiljan zarzucił tekstem "ej weź zrób zamówienie na stronie żebyśmy pamiętali" po tym zalała mnie krew. w efekcie trwało to ponad 3 tygodnie a zaczęliśmy od 3 dni. a ja jako że poważnie podszedłem do sprawy i nie chcąc bezsensownie zawracać dupy doczekałem do finału. Jeszcze jedna śmieszną sprawą jest brak pojęcia o funkcjach hardware'u mimo tak ładnego opisu na stronie, zachwalania cech i wszechstronności :lol:
meritum tej historii i pocisku jest takie ze:

CELOWO I UMYŚLNIE WPROWADZACIE KLIENTA W BŁĄD OFERUJĄC WSZELKIE PRODUKTY NA RYNKU, WŁAŚCIWIE ŻADNEGO NIE POSIADAJĄC I GRAJĄC NA ZWŁOKĘ NIE UDZIELENIEM TAKIEJ INFORMACJI.

zresztą tak jak to napisałem w pierwszym akapicie dałem chyba to jasno do zrozumienia. i żeby było jasne nie chodzi mi o to żeby było wszystko na stanie bo rozumiem ze koszta są ogromne. jednak wypada udzielić RZETELNEJ informacji na temat czasu oczekiwania a nie robić ze swoich klientów debili.


Tak na marginesie jest więcej smaczków tylko że działo sie to wcześniej we wcześniejszych siedzibach ale powiedzmy ze puszcze to w niepamięć, gdyż z tego co zaobserwowałem kadra została delikatnie zmieniona.


a to co słyszę o tym co się dzieje w sprawie tego kontrolera NI to tez piękna historia. Mam nadziej ze skończy sie tak jak było OBIECANE Adamowi przy jego kupnie.
DESS#
moderator
 
Posty: 2492
727

Postprzez N-FETT » 03 wrz 2011, 14:23

łodzianie smiejecie sie ze w jeleniej górze liczy sie grosz do grosza(a już lada dzien to sie zmieni :lol:) :lol: :lol: ale u nas taki sklep działa o wiele lepiej a nazywa sie avangarda :) :lol:
Avatar użytkownika
N-FETT
 
Posty: 1155
Jelenia Góra

Postprzez Johnny! » 03 wrz 2011, 14:29

złoty dwajścia siedem !!!!!111111111111111 :lol:
Obrazek
Johnny!
moderator
 
Posty: 7582

Postprzez skylark » 03 wrz 2011, 18:50

uwaga:

wklejam ci Dess mail z gogasonic.com po 10 dniach oczekiwania na Kontrol S4 :

We can certainly cancel your order, if that is what you wish. Native Instruments has advised us to expect another shipment either on Tuesday or Wednesday of next week. If you cancel the order, and want to order later it will be difficult. Since you are one of the first in the queue, your order will be shipped first. But if you cancel the order then want to order again later, you will have to go to the back of the queue. So if you understand this and still want to cancel the order, let us know and we will process it ASAP.

Thank you,
Gigasonic Staff"

masz za mało informacji żeby prowadzić konstruktywną krytykę działania naszego sklepu. Nie rozumiem i nigdy nie rozumieałem tej "łodzkiej" frustracji :D ale jej poziom jest dość wysoki i odwrotnie proporcjonalny do rozwoju tego mista. Zrozumiemy się że przyjmiesz że profesjonalny sprzęt audio to nie hamburger w mcdonalds. Ludzie dzielą się na sympatycznych i niesympatycznych :D.
pan i władca siksmiljan
Ostatnio edytowano 03 wrz 2011, 19:37 przez skylark, łącznie edytowano 1 raz
skylark
 
Posty: 38

Postprzez DESS# » 03 wrz 2011, 19:28

ale po chuj ty mi to wklejasz i co mnie to obchodzi? :lol:
DESS#
moderator
 
Posty: 2492
727

Postprzez skylark » 03 wrz 2011, 19:38

myślalęm że jestęs w stanie coś zrozumiec.
skylark
 
Posty: 38

Postprzez betonowen » 03 wrz 2011, 19:50

DESS# napisał(a):ale po chuj ty mi to wklejasz i co mnie to obchodzi? :lol:


:yabol:
Avatar użytkownika
betonowen
 
Posty: 1501

Postprzez DESS# » 03 wrz 2011, 20:22

Zrozumiałem, ale to ma się nijak do tego o czym pisałem.
zasady zamówień mnie nie obchodzą. Natomiast dużo bardziej obchodzi mnie to na co sie umówię ze sprzedawcą w sklepie i jeżeli po 2 tygodniach przychodzenia po ten kontroler słyszę żeby złożyć zamówienie prze net żeby nie było zapomniane a na początku miał być za 3 dni... Fakt, pro obsługa.

Nie byłoby tematu gdyby od razu było jasno powiedziane ze czas oczekiwania to 3 tygodnie bo np akai tnie w chuj z zamówieniami, cokolwiek.
DESS#
moderator
 
Posty: 2492
727

Postprzez Blazin » 04 wrz 2011, 21:27

Dess ma rację a Dusia blefuje!
Blazin
 
Posty: 1069

Postprzez 16kHz » 04 wrz 2011, 22:49

Obrazek
Ostatnio edytowano 28 lis 2011, 00:58 przez 16kHz, łącznie edytowano 2 razy
16kHz
ban na ochłodę
 
Posty: 265

Postprzez bzzzy » 05 wrz 2011, 09:30

w sensie, że przy produkcie w sklepie INTERNETOWYM nie ma oznaczenia (towar dostępny od ręki / za 3 dni / za tydzień / za miesiąc / niedostępny) ???

kurdę, przecież to chyba norma już od e-sklepów z artykułami biurowymi po e-sklepy z CD/koszulkami/cokolwiek....

:lol: :lol: :lol:
bzzzy
 
Posty: 4357
lepiej być głodnym niż trzeźwym.

Postprzez Basebox » 05 wrz 2011, 10:19

bzzzy napisał(a):w sensie, że przy produkcie w sklepie INTERNETOWYM nie ma oznaczenia (towar dostępny od ręki / za 3 dni / za tydzień / za miesiąc / niedostępny) ???

kurdę, przecież to chyba norma już od e-sklepów z artykułami biurowymi po e-sklepy z CD/koszulkami/cokolwiek....

:lol: :lol: :lol:
:script:
Basebox
moderator
 
Posty: 9132
Rozpoznawalny diler towaru w klubach.

Postprzez sushilabel » 05 wrz 2011, 10:58

skylark napisał(a):odwrotnie proporcjonalny do rozwoju tego mista.


no nie dziwne skoro prawie wszystko co tam powstaje ma takie samo podejście jak Wasze przy prowadzeniu interesu: sklejone z dykty i z wielką łachą.

nigdy się nie zaopatrywałem u was ale jak widzę komentarz typu sam zrób lepiej a jak nie wiesz jakie są realia i jak ciężki jest ot kawałek chleba = spadaj to aż żal tego nie skomentować ;]

obstawiam dziś albo jutro na wyczyszczenie tematu albo jego calkowite zamkniecie przed komentowaniem :lol:
Avatar użytkownika
sushilabel
 
Posty: 8329
człowiek Nie

Postprzez marvelon » 05 wrz 2011, 11:23

ja się nie chcę wychylać bo zakupów w skylarku nie robiłem nigdy, ale wielokrotnie przez te pare lat siedzenia na forum natknąłem się na komentarze dotyczące opóźnień w skylarku.

natomiast moim zdaniem jest to skandal ;), że na stronie nie ma informacji typu - "on stock", "lack" itd.
pozdrawiam.
Avatar użytkownika
marvelon
rip
 
Posty: 9934
Rozbłysk Neptuna

Postprzez bzzzy » 05 wrz 2011, 12:07

suszi mądrze prawi, szczególnie, że wypowiedział się w temacie autorytet-logistyk, więc można zamykać.
bzzzy
 
Posty: 4357
lepiej być głodnym niż trzeźwym.

Postprzez hejter » 05 wrz 2011, 12:10

zaszczuć i zamknąć temat
hejter
 
Posty: 3270
z vinyla

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości