przez Pawlak » 30 sty 2012, 01:12
Wybacz ale nie bardzo podobają mi się te prace. Przynajmniej nie jako logotypy. Mam wrażenie że źle podchodzisz do tematu. Być może street art zbyt bardzo przesłania Ci spojrzenie na problem od strony komercyjnej i celowość tworzenia logotypu. Tu najważniejsza jest informacja podana w sposób kreatywny, prosty i elegancki. W mej opini logotyp powinien być: czytelny, wskazujący na charakterystykę działalności, zgodny z jej wizerunkiem i chyba najważniejsze dający się wykorzystać zgodnie z przeznaczeniem (czyli np. zamieszczeniem na plakacie, ulotce- jak byś chciał przygotować te projekty do druku? gdyby zrobic je monochromatyczne to jakby to wygladalo, gdyby zmniejszyc je do wielkosci pozostałych logotypów to czy byłoby to czytelne?). Ewentualnie powinien posiadać chociaż czesc z tych cech... Tak więc, nie wystarczy znaleźć kilka fajnych obrazków, oszparować w ps, wrzucić do illustratora, skrzywić i porobić maski, a na koniec dodać wskazany tekst, tu liczy się pomysł i jego zgrabne zaprezentowanie. Logo to nie jakieś tapety na pulpit, czy motywy na plakat. Nie jest też to sztuka czy artyzm. Spójrz jakie formy graficzne wykorzystują największe marki na świecie, powinny ci wskazać drogę, nie mówię że jedyną słuszną. pozdrawiam.
kulki z kupy na włosach z dupy