switch_technique napisał(a):
switch_technique napisał(a):
Z gabberami jest jeszcze trochę gorzej, bo zrobienie jednego zajmuje mi przeważnie ok 5 kanałów + render i jeszcze raz kolejne 3-4 kanały w finalnym projekcie - czasem kolejny render i dopiero trafia do finalnego projektu.
A szczerze to nie wiem jak to wygląda u innych pro-ducentów, ale wiem, że resamplowanie wygenerowanych kick'ów to przeważnie kilkukrotne powtarzanie tej czynności...
dwa fast disty pod rząd?
chodzi ci o hardcorowe bassdrumy?
switch_technique napisał(a):@ rucop:
Na to wszystko, prawie zawsze, idzie sidechain na bass/subbass tylko na
kluczowe częstotliwości odpowiadające za punch/barwę danego kick'a/snare'u.
switch_technique napisał(a):wycinam dó³ kick'a w granicach 75-80hz, dosyæ wysoki poziom band width przy
tym (odwrotnie ni¿ przy hihat'ach), wycinam tak ¿eby nie zosta³o nic poni¿ej
tych czêstotliwo¶ci. Sub przy tym automatycznie wiadomo jak wyci±æ.
Co do bass'u zostawiam go od powiedzmy 120hz, przy czym wycinam prawie
ca³kowicie zakres 170-210hz (miejsce dla snare'a).
Southys napisał(a):switch_technique napisał(a):@ rucop:
Na to wszystko, prawie zawsze, idzie sidechain na bass/subbass tylko na
kluczowe częstotliwości odpowiadające za punch/barwę danego kick'a/snare'u.
jak rozdzielasz częstotliwości? wysyłasz sygnał na kanały i tam dzielisz czy jakaś spoko ułatwiająca wtyka jest ? jakie częstotliowści sugerujesz sprawdzić w poszukiwaniu puncha/barwy, wiem że to specyficzna kwestia ale tak okolice jakbyś wskazał
switch_technique napisał(a):Southys napisał(a):switch_technique napisał(a):@ rucop:
Na to wszystko, prawie zawsze, idzie sidechain na bass/subbass tylko na
kluczowe częstotliwości odpowiadające za punch/barwę danego kick'a/snare'u.
jak rozdzielasz częstotliwości? wysyłasz sygnał na kanały i tam dzielisz czy jakaś spoko ułatwiająca wtyka jest ? jakie częstotliowści sugerujesz sprawdzić w poszukiwaniu puncha/barwy, wiem że to specyficzna kwestia ale tak okolice jakbyś wskazał
Nie wysyłam sygnałów, użyłem tego sposobu raz lub dwa i dziękuję
Klonuję sampel - wtedy każdy ma automatycznie swój niezależny kanał
i sumuję te kanały na mixerze do jednego - w tą stronę.
Analizator widma + eq z podbiciem 7db - przy czym ustawiam band width na
max (wtedy uzyskujemy wysoki peak) i lece od góry do dołu, jak mi wyskoczy ta częstotliwość, która odpowiada za punch/barwę, to już wiemy co dalej robić
Serious damage napisał(a):Warsztat to warsztat teoria musi iść w parze z praktyką. W takim razie sugerowałbym wrzucić jakiś roughmix (najlepiej kròtki loop) tak żeby każdy mògł sobie pogrzebać i zobaczyć co gdzie wycinasz i jak zakładasz automation.
Right guys ?:D
benek napisał(a):Serious damage napisał(a):Warsztat to warsztat teoria musi iść w parze z praktyką. W takim razie sugerowałbym wrzucić jakiś roughmix (najlepiej kròtki loop) tak żeby każdy mògł sobie pogrzebać i zobaczyć co gdzie wycinasz i jak zakładasz automation.
Right guys ?:D
Jestem za:] Dokładnie każdy by mógł by obczaić jak to wszystko wygląda. Jak to brzmi jak coś się pozmienia po swojemu. Może być nawet coś na szybko zrobione.
Powrót do Sprzęt, studio i produkcja
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 81 gości