Noire napisał(a):agresywna, hmm powiedzialabym upierdliwa i mysle, ze wlasnia tak dzialaja osoby, ktore maja gowniane kawalki i tysiace odsluchow
uwazam, ze soundcloud to jeden z lepszych 'wynalazkow' idealny wlasnie do promowania swojej muzyki, sama poznalam tworczosc wielu producentow, o ktorych nie mialam zielonego pojecia i pewnie nadal bym do nich nie dotarla, gdyby nie soundcloud, jednak byla to metoda lancuszkowa, dashboard rulez
DESS# napisał(a):w temacie opcje na zwiększenie ilości osób "podążających" nabicie odsłuchów pobrań że niby przez pisanie wiadomości dawanie nick'a na literę albo jakis symbol przed.. litości...
effect napisał(a):
wspomniane wcześniej masowe wysyłanie wiadomości typu "thanks for following me, check out my latest track [link] also don't forget to add me on facebook [link]" jest najbardziej wkurwiające
Janoosh napisał(a):http://hubpages.com/hub/How-to-promote-your-music-online
w miarę ciekawe, w miarę przydatne, można być po przeczytaniu tego nawet w miarę sławnym słuchajcie
Zakwas napisał(a):Wszystko super tylko jeszcze trzeba by utrzymać styl muzyczny przy projekcie, żeby grupa fanów np: dnb nie dostała nagle od tego samego producenta ułomnego techno itp. na początku rozwijania zainteresowania publiki. Myślę, że to może być ważne - utrzymać styl
effect napisał(a):wracając do tematu - dobrą promocją jest zrobienie przyzwoitego numeru i wydanie go w jakimś free netlabelu, label zawsze trafi do większej ilości osób niż sam producent
kabanowster napisał(a):Sęk w tym, że wyznacznikiem tej jakości są liczby. Na jakiej podstawie label przyjmuje artystów/kawałki? Nie mam doświadczenia, nie wiem, i myślę, że to dobre pytanie?
Powrót do Sprzęt, studio i produkcja
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości