Prośba o pomoc w wyborze samplera

Sprzęt i oprogramowanie, tajemnice warsztatu | Hardware & production

Prośba o pomoc w wyborze samplera

Postprzez olivek » 21 sty 2012, 20:52

To mój pierwszy post na tym forum więc na początku chciałabym się z wszystkimi przywitać :)

Potrzebuję pomocy w wyborze samplera, jednak nie dla siebie tylko dla chłopaka na prezent, a że ja jestem w tym temacie zielona to byłabym bardzo wdzięczna za każdą sugestię.

Ma to być sampler do domowego studia, pomocny w tworzeniu bitów, dobrze by było gdyby nie był zbyt skomplikowany jednak nie zależy mi na kupieniu jedynie "gadżetu". Cena do około 1000zł, myślę że na początek to wystarczy patrząc po cenach tych produktów.

Jeśli jest tu niewystarczająco informacji żeby coś doradzić to zawsze mogę się dowiedzieć i dopisać.
Z góry dziękuję za każdą pomoc!
olivek
 
Posty: 9

Postprzez Johnny! » 21 sty 2012, 20:57

pytanie czy sprzętowy czy programowy się ciśnie na usta
Obrazek
Johnny!
moderator
 
Posty: 7582

Postprzez olivek » 21 sty 2012, 23:50

Szukam sprzętowego.
I po kolejnych godzinach przeczesywania neta dostrzegłam że to co wcześniej brałam za sampler w rzeczywistości jest kontrolerem midi. Różnice między nimi już znam i wiem że kupić sampler za 1000 będzie ciężko (chyba że używany - nie wykluczam tej opcji).
Teraz jednak kolejny dylemat: co bardziej się przyda do pracy przy tworzeniu muzyki.
Dowiedziałam się też że chłopak pracuje na frootloopsie i używa też syntezator czy coś podobnego o nazwie roland juno-d.
olivek
 
Posty: 9

Postprzez pinkpig » 21 sty 2012, 23:54

Jako sampler polecam Akai, a ma byc używany i w tej cenie lepszy czy nowy i minimalnie droższy? np: http://www.dj-sklep.pl/p/pl/1453/akai+m ... ition.html
pinkpig
 
Posty: 184

Postprzez pinkpig » 22 sty 2012, 00:17

http://www.tablism.com/viewtopic.php?f=34&t=9049 wlasnie znalazlem ze koles chce sprzedac sporo sprzetu ktory moze Ci sie przydac ;)
pinkpig
 
Posty: 184

Postprzez Johnny! » 22 sty 2012, 00:47