FL Studio - nie wykrywa mikrofonu

Sprzęt i oprogramowanie, tajemnice warsztatu | Hardware & production

FL Studio - nie wykrywa mikrofonu

Postprzez RVerbal » 07 lut 2013, 22:44

Mam Vestaxa Typhoon jako kartę dźwiękowa, chcę podłączyć mikrofon i nagrać wokal w FL Studio. W mixerze w "Input" pokazuje mi "none". Sterownik dźwięku to "ASIO for Typhoon". Co powinienem zrobić?
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
RVerbal
 
Posty: 3261
banned

Re: FL Studio - nie wykrywa mikrofonu

Postprzez cypo » 08 lut 2013, 00:42

nie znam się na mikrofonach, ale przychodzi mi do głowy zasilanie phantom, twoj mic nie wymaga takiego ? ten vestax ma takie zasilanie ?
cypo
 
Posty: 621

Re: FL Studio - nie wykrywa mikrofonu

Postprzez Basebox » 08 lut 2013, 13:16

co poszuklaj w dokumentacji Vestax'a jak podpiąć mic'a pod FL.

Być ten Vestax obsluguje mikrofon tylko z jakims dedykowanym softem - cos jak Traktor od NI (wspolpracuje tylko z kartami NI Audio). Jednak moze i tu idzie zrobic jakis myk w rejestrze Windows'a ktory odblokuje w ten sposob Vestax'a na inne programy.
Basebox
moderator
 
Posty: 9132
Rozpoznawalny diler towaru w klubach.

Re: FL Studio - nie wykrywa mikrofonu

Postprzez Johnny! » 08 lut 2013, 13:32

Co ty za glupoty piszesz Basebox, pokazać ci jak Traktor smiga z kazdym interfejsem bez żadnych sztuczek? :lol:

Ten Vestax w ogole udostępnia mikrofon jako wejście w interfejsie? Bo cos mi mówi ze przepuszcza go od razu na wyjście na kontrolerze. Gdyb było inaczej mialbys cos do wyboru a nie tylko "none" niezależnie od tego czy cos było by podłączone czy nie. Sprawdź czy w windowsowych ustawieniach audio masz jakies wejścia z tego vestaxa - jesli nie to od razu odpuść sobie instalacje asio4all.

Przykleiliscie sie do typu mikrofonu, jak jemu soft w ogole wejścia nie widzi - czytajcie ze zrozumieniem.
Obrazek
Johnny!
moderator
 
Posty: 7582

Re: FL Studio - nie wykrywa mikrofonu

Postprzez kabanowster » 08 lut 2013, 14:09