KALIBRACJA w TRAKTOR A10 need HELP!

Sprzęt i oprogramowanie, tajemnice warsztatu | Hardware & production

KALIBRACJA w TRAKTOR A10 need HELP!

Postprzez mudzyn » 11 wrz 2013, 19:18

Siema

Mam problem z kalibracją traktora przy skrzynce a10. otóż wszystko powinno grac ale nie ...jednak kurwa nie u mnie,bo chyba mam zyciowego pecha no ale mniej więcej

po podłączeniu wszystkiego, zainstalowaniu softu pakuje empetrzy w kanał no i puszczam plytke z timecodem. niby gra itd ale jak juz chce cofnac do tylu lub do przodu to na sofcie jest STOP a jak przeloze na plycie dalej igle to uruchamia sie wtym samym momencie

daje calibrate ale po paru sekundach wyskakuje powiadomienie CALIBRTION FAILED check yours needles and record

kable są ok, igły nowki, wszystko wyważone, w setupach patrze tu i tu, cos po angielskich stronkach szukalem ale ze nie jestem biegly to sie rozeznac czasem nie moge, cos pisza o LATENCY ale jak to ustawic nie mam pojecia

flaszka powędruje do osoby która pomoże max do jutra bo w pt bibka i no niestety sprzęt potrzebny :(
Avatar użytkownika
mudzyn
 
Posty: 964
MLC.

Re: KALIBRACJA w TRAKTOR A10 need HELP!

Postprzez Johnny! » 12 wrz 2013, 01:05

upewnij się że masz dobrze wejścia/wyjścia skonfigurowane w Traktorze (w sofcie) oraz że gramce są jak należy podłączone.
Obrazek
Johnny!
moderator
 
Posty: 7569

Re: KALIBRACJA w TRAKTOR A10 need HELP!

Postprzez mudzyn » 12 wrz 2013, 01:23

wszystko zrobiłem zgodnie z instrukcją

dodatkowo było dwóch kumpli co używają tych dvsów, jeden w sumie nie używa timecodów w ogóle a drugi używa ale nei jest w stnie mi nic pomóc :(

o to chodzi, że wszystko praktycznie gra i można mixować tyle że jak chce na czasówce przejść z 1 minuty na 2 to jak ściągam igłe na sofcie deck staje, puszczam igłe o wiele dalej i startuje z tego miejsca co zatrzymałem, może z tym jest problem gdzieś w ustawieniach ? ogladnalem już chyba ze 20 tutoriali na jutub i w zadnym nie wskazywali na ten problem, gdzies tam w necie poczytałem i w koncu wyslalem requesta do supportów

generalnie ustawienia sa ok, nie wiem co się dzieje :/

tutaj screen z problemem http://img194.imageshack.us/img194/5885/agk9.png
Avatar użytkownika
mudzyn
 
Posty: 964
MLC.

Re: KALIBRACJA w TRAKTOR A10 need HELP!

Postprzez mudzyn » 12 wrz 2013, 01:25

kurde, naprawdę dobra flaszka czeka !

ewentalnie jak ktoś ma taką samą skrzynke bo z tych tutoriali czasami wynikają inne ustawienia jak np w a6 czy 8 etc


soft mam pro scratch duo 2 wersja 2.6.3
Avatar użytkownika
mudzyn
 
Posty: 964
MLC.


Powrót do Sprzęt, studio i produkcja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość