Mikrofon?

Sprzęt i oprogramowanie, tajemnice warsztatu | Hardware & production

Mikrofon?

Postprzez kabanowster » 30 paź 2013, 12:30

Zupełnie nie znam się na sprzęcie, więc rzucam to klasyczne pytanie tutaj:

potrzebuję mikrofonu pojemnościowego żeby sobie ponagrywać jakieś pierdoły/sample, coś do 500pln max, co polecacie?
Avatar użytkownika
kabanowster
 
Posty: 537
Warszawa

Re: Mikrofon?

Postprzez Projekt Pi » 31 paź 2013, 13:42

Poczytaj o Samson C01U lub C03U. Drugi z nich ma podajże trzy charakterystyki kierunkowe. Oba są pod USB, w październikowym EiS był ich recenzje, całkiem pozytywne.
Avatar użytkownika
Projekt Pi
 
Posty: 1603
Mojżeszów

Re: Mikrofon?

Postprzez irOn! » 11 lis 2013, 13:05

audio technica at2020. Bardzo uniwersalny, majk - do wokalu, do gitary, szklanek, widelców i łyżeczek

W przedziale cenowym do 1000zł nie ma co wybrzydzać w brzmieniu, budzetowe mikrofony maja to do siebie że znacznie podbijają wysoką góre. Kwestia wyboru to głównie kierunkowość i to co najbardziej Ci odpowiada w brzmieniu (cieplejsze brzmienie, czy wyraźniejszy środek). at2020 jest stosunkowo neutralna i w miare liniowa w brzmieniu. sprzedawany w wersji na xlr i usb.
irOn!
 
Posty: 623
Zawiercie

Re: Mikrofon?

Postprzez Jukaszpirowski » 13 lis 2013, 11:55

widze ze nie tylko ja sie zagrzalem samplingiem billaina :D
Jukaszpirowski
 
Posty: 324
WuwuŁa

Re: Mikrofon?

Postprzez irOn! » 13 lis 2013, 14:53

pierwsze nagrywki nie były obiecujace :lol: :lol:

https://soundcloud.com/irondnb/romantyc ... ka/s-qYTWx
irOn!
 
Posty: 623
Zawiercie

Re: Mikrofon?

Postprzez kabanowster » 15 lis 2013, 15:24

Jukaszpirowski napisał(a):widze ze nie tylko ja sie zagrzalem samplingiem billaina :D


Powiem szczerze, że nie tyle się zagrzałem co poczułem taką kolej rzeczy.
Naturalne źródło dźwięku na starcie jest dość urozmaicone i ciekawsze w alikwotach. Nie wymaga kręcenia gałami syntezatora, wystarczy coś nagrać i ile przy tym zabawy ;)