Nowe opakowania papierosow w Australii

Wchodzisz na własne ryzyko | Enter at your own risk!

Nowe opakowania papierosow w Australii

Postprzez pablo » 18 lis 2012, 05:32

Juz sa na polkach w sklepach (w zasadzie nie na polkach tylko w szafkach) :lol:
Osobiscie nie pale juz od dluzszego czasu takze nie obchodzi mnie to co na paczkach bedzie, ale musze przyznac, ze kampania antyfajkowa jest bardzo skuteczna tutaj, obrazki ktore pojawiaja sie na paczkach, billboardach czy autobusach skutecznie zniechecaja do palenia..





Obrazek
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
pablo
 
Posty: 2391
sydney

Re: Nowe opakowania papierosow w Australii

Postprzez Johnny! » 18 lis 2012, 11:51

palenie papierosów to jedno z tych uzależnień którego nie potrafię zrozumieć - tzn wiadomo że substancje uzależniają od siebie, ale papierosy są tak paskudne że nie wiem jak można w to w ogóle zabrnąć. popieram, fajne :)
Obrazek
Johnny!
moderator
 
Posty: 7572

Re: Nowe opakowania papierosow w Australii

Postprzez Basebox » 18 lis 2012, 12:42

mozna, tak samo jak w alkohol. najpierw gorycz piwa ci nie podchodzi, a potem sie przyzwyczajasz i ci smakuje. potem mozesz brnac w to dalej i dalej.

a co do akcji - w brytanii robili to samo, chyba specjalnie nie pomoglo. ci co maja palic - beda palic dalej, niewazne co obrazki pokaza.
Basebox
moderator
 
Posty: 9132
Rozpoznawalny diler towaru w klubach.

Re: Nowe opakowania papierosow w Australii

Postprzez pablo » 18 lis 2012, 13:23

ci co pala i tak pewnie dalej beda palic... nieraz wkurwiaja i przeginaja nieco z ta kampania, na pudelkach moze sobie byc cokolwiek bo kazdy to trzyma w kieszeni przy sobie, ale koles plujacy krwia na wielkim plakacie autobusowym juz nie jest taki fajny :|

Obrazek

http://blogs.news.com.au/dailytelegraph ... breakfast/
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
pablo
 
Posty: 2391
sydney

Re: Nowe opakowania papierosow w Australii

Postprzez Johnny! » 18 lis 2012, 13:28

@basebox - alkohol może być niedobry w smaku, ale ma niezaprzeczalne walory użytkowe :lol: mysle ze juz za pierwszym najebaniem sie jest fajnie ( :lol: ) tymczasem po pierwszej fajce czy kilku głównie jedzie z ryja i mdli, więc różnica jest jednak dość spora ;)
Obrazek
Johnny!
moderator
 
Posty: 7572

Re: Nowe opakowania papierosow w Australii

Postprzez Basebox » 18 lis 2012, 16:12

to zalezy od czlowieka :P niektorych tez mdli i robi im sie niedobrze po piwie. mi po pierwszej fajce bylo fajnie (pobudzaja sie jakies tam receptory w mozgu odpowiadajace za szczescie). Potem to juz powszednieje, ale jaka uzywka nie powszednieje gdy sie ja pije/pali codziennie.
Basebox
moderator
 
Posty: 9132
Rozpoznawalny diler towaru w klubach.

Re: Nowe opakowania papierosow w Australii

Postprzez RVerbal » 18 lis 2012, 22:46

Mi tam się podobają te paczki. Są creepy. Ja myślę, że to nawet dobry pomysł na jakąś kampanię - np. Black Devile na opakowaniu mogłyby mieć bezzębnego murzyna, Marlboro kowboja z rakiem odbytu itd. Dzisiaj palimy raka mózgu czy prostaty? Jest potencjał.
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
RVerbal
 
Posty: 3261
banned

Re: Nowe opakowania papierosow w Australii

Postprzez Mike-L » 19 lis 2012, 02:27

Po pierwsze dziwne, że producenci papierosów zgadzają się na taką antyreklamę na swoich produktach, a po drugie po chuj się państwo wpierdala w moje sprawy. jak chce to pale, a konsekwencje korzystania z danych uzywek chyba zna kazdy zanim sie za cos bierze, ale to jego wolna wola, czy chce to robic czy nie. wkurwia mnie taka nadopiekunczosc urzedasow, jakby wiedzieli ode mnie lepiej co jest dla mnie lepsze.
Avatar użytkownika
Mike-L
 
Posty: 2722
Łódź

Re: Nowe opakowania papierosow w Australii

Postprzez pablo » 19 lis 2012, 04:14

kto powiedzial, ze sie zgadzaja, raczej nie maja nic do gadania i dopiero sie pewnie przekonamy jak daleko beda w stanie pojsc zeby walczyc o swoje prawa do marki..
mi osobiscie nie przeszkadzaloby to oznakowanie jakbym palil, zwyczajnie przelozylbym sobie fajki do innej paczki za kazdym razem jakbym kupil :wink:
bardziej spodobalo by mi sie prawo tak jak maja w Japonii, ze nie ma palenia w miejscach publicznych, palacze maja swoje strefy i tam moga jarac do woli, Wkurwia czesto stojac na przejsciu i czekasz na swiatlo i kilka osob dmucha w ciebie fajkami przez 2 minuty
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
pablo
 
Posty: 2391
sydney

Re: Nowe opakowania papierosow w Australii

Postprzez Henry Swanson » 19 lis 2012, 07:50

Obrazek

wygląda jak sort na halloween :lol:
крокодил
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Henry Swanson
 
Posty: 1317
Expo-Łódź Sp. z o.o.

Re: Nowe opakowania papierosow w Australii

Postprzez Ripcord » 19 lis 2012, 10:13

Ripcord
 
Posty: 3816

Re: Nowe opakowania papierosow w Australii

Postprzez Mike-L » 19 lis 2012, 12:17

pablo napisał(a):kto powiedzial, ze sie zgadzaja, raczej nie maja nic do gadania i dopiero sie pewnie przekonamy jak daleko beda w stanie pojsc zeby walczyc o swoje prawa do marki..


i to jest dla mnie pojebane, że ktoś wyżej może decydować sobie o wszystkim co mu się tylko podoba w imię troski o obywateli, których i tak mają w dupie. w takim razie czekam na obrazki meneli na butelkach wódki :dnb:
Avatar użytkownika
Mike-L
 
Posty: 2722
Łódź


Powrót do Hydepark

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości