30.11 - Sublimacja #21: ILL TRUTH / SATL | LocalNaMokotowie

Zapowiedzi oraz relacje z imprez | Event listings
Regulamin działu
Zapowiedzi imprez muszą posiadać format: dd.mm - Nazwa imprezy | Klub - Miasto, np. 25.09 - Impreza w stodole | Manieczki - Poznań.

30.11 - Sublimacja #21: ILL TRUTH / SATL | LocalNaMokotowie

Postprzez FreedomSound » 16 lis 2018, 15:29

Sublimacja - THE DEEPER SIDE OF DRUM&BASS
https://www.facebook.com/events/1397876777014016/

Przekrój muzyki dnb, granej w tempie 175 bpm, m.in.: klimatyczne atmo, nieszablonowy jungle, hipnotyzujące liquidy i głęboki neurofunk. SUBLIMACJA wraca na parkiet po dłuższej przerwie! Nowy klub z nowym nagłośnieniem, z klimatyzacją, palarnią i salą chillout, gdzie można się zregenerować :)

Mamy dla Was specjalnych gości z Bristolu i Rotterdamu:

.: Ill Truth // Shogun Audio / Fokuz Rec. / Symmetry Rec. // Bristol
.: SATL // Integral Records / Shogun Audio / V RECORDINGS / The North Quarter / Innerground Records // Rotterdam

Zapraszają:
☛ Panton & FreedomSound

Sublimacja #21:
30.11.2018 PIĄTEK
WARSZAWA, LOCAL na Mokotowie ul. Sandomierska 13
wejście od ul. Rejtana
Start: 22:00
Wejście: lista FB do 23:00 - 20 zł
po 23 - 25 zł

Wsparcie:
Drum And Bass Polska
Warszawski Bass
Drum & Bass PL
dnb.pl
Break.FM
Elektrowkręta
Radio Kampus
Bita Godzina
Warszawski DNB
Stan Umysłu
Elektroniczna Warszawa
Naturalna Selekcja

Ill Truth // Shogun Audio / Symmetry Recordings / Fokuz Recordings // Bristol, UK
Ill Truth to duet producentów pochodzących z Bristolu w Wielkiej Brytanii. Tworzą muzykę w różnych gatunkach, ale najsilniej związani są z drum and bassem. Ich styl to eklektyczna mieszanka mrocznych i głębokich dźwięków, które najlepiej oddają ich tożsamość muzyczną. Nie ograniczając się do jednego gatunku, szybko zdobyli uznanie w całej Wielkiej Brytanii i za granicą. W 2016 roku Haden i Jay debiutowali pierwszymi wydawnictwami na Lockdown Recordings oraz Lifestyle Music. Od tego czasu stworzyli imponującą liczbę utworów, które wydali na bardzo znanych wytwórniach, takich jak: Fokuz Rec, Shogun Audio czy Symmetry Recordings. Przyszłość dla tego duetu z Bristolu również zapowiada się bardzo ciekawie. Panowie nie zamierzają zwalniać tempa i już w tym momencie mają podpisane utwory dla takich wytwórni jak Flexout Audio, Shogun Audio czy C.I.A., ale to nie wszystko! Na pewno w najbliższym czasie, jeszcze o nich usłyszycie.
/EN/
‘Ill Truth’ are a Bristol based music production outfit formed of two members; a mutual love of mixing records in their early college days sparked a partnership that kick started their journey into electronic music. Over this time they have been creating avast range of genres but at its core lies the sound of Drum & Bass.Collectively, their influences have formed an eclectic blend of music that has shaped their own production and musical identity on both the darker and soulful sides of Drum & Bass. Not confining their sound to one particular corner, matched with their versatile, ‘battle like’ DJ performances has resulted in them quickly making a name for themselves across the UK and overseas.Haden & Jay debuted their first set of releases in September 2016 on Lockdown Recordings & Lifestyle Music; two labels that have given them the freedom and trust to help mould their sound into what it is today.Since then they’ve held down an impressive string of releases on established labels including: Soul Trader, Intrigue Music, Fokuz, Blendits, Vandal Records, Symmetry Recordings and Shogun Audio.2018 was an important year and bore witness to the launch of ‘Ill Truth Presents Volume One’; a curated various artist album showcasing an impressive roster of upcoming and established artists as well as original content from themselves.The future looks strong for Bristol’s dynamic duo and they aren’t slowing down any time soon! Ill Truth have been hard at work making their mark with music in the pipeline for Shogun Audio, C.I.A. Records, Flexout Audio and plenty more behind the scenes that will be revealed in due course...

SATL // Integral Records / Shogun Audio / V RECORDINGS / The North Quarter / Innerground Records / Rotterdam
22 latek, który ma już na swoim koncie sporo wydawnictw dla takich wytwórni jak: Integral, Fokuz, Shogun Audio, Innerground czy V Recordings. Aktualnie współpracujący blisko z wytwórnią Lenzman'a - The North Quarter (gdzie w 2019 r. wyda swój najnowszy projekt). Jego muzyka grana jest przez legendarne osobistości takie jak: DJ Marky, Fabio & Grooverider, Artificial Intelligence, Friction, Bryan G i wielu innych. Jest jedną z postaci, na którą warto mieć oko w najbliższej przyszłości.
/EN/
His ear for a strong hook and sample is evident across his work, and he has already produced a number of tracks that are consistently being drawn by a wide range of DJs, and have been released on leading labels such as Integral, The North Quarter, Shogun Audio and Fokuz.
With obviously still a huge amount left in the tank, he is sure to be a figure to watch very closely in the next couple of years.
FreedomSound

Toruń

Powrót do Imprezy