1. Sporo teoretyki było w twoim przypadku jeśli chodzi szczególnie o początkowe fazy ogarniania tajników produkcji, czytałeś manuale czy w zasadzie poza absolutnia podstawową wiedzą techniczną, sam przez eksperymentowanie różnorodne kminiłeś techniki produkcji i tego typu rzeczy?
2. Jakieś ciekawe triki z kompresja, reverbem, side-chainem stosujesz?
3. Pisałeś, że warstwy brzmień projektujesz zazwyczaj na kilku syntezatorach. Czy rozgraniczasz tak, że niektóre są lepsze do tego, a inne lepsze do tego czy wychodzisz z założenia, że to taki bezsensowny podział i każdy w sumie czy to spod znaku Native Instruments, czy Cakewalk jest dobry jeśli ma się skille?
4. Co jest najważniejsze przy wykręcaniu brzmienia na syntezatorze. Świadomość jaki rodzaj dźwięku się chce skręcić i od tego po prostu kręć gałkami (świadomie oczywiście bo ja amator kręce nieświadomie
) aby adekwatnie wyszedł rodzaj porządanego brzmienia, czy często po prostu lecisz z wiatrem i jaki wyjdzie dźwięk to w zależności czy ci pasuje to go zostawiasz bądź nie?
PS Bardzo polecam ci Broken Note jeśli nie słyszałeś z dubstepu, po albumie "Terminal Static" śmiało mogę powiedzieć, że życie już nie jest takie same
PS2 Pytania mogą być niezrozumiałe bo w pewnym momencie chciałem wpierdalać dziesiątki myśli w jedno i kiepsko mi szło ogarnięcie tego