freesssbee napisał(a):Battlefield 3 - Fault Line Series Episode II: Good Effect On Target
ps3site napisał(a):Bez wątpienia jedną z największych premier pod koniec tego roku będzie Battlefield 3 od szwedzkiego studia DICE. Już od pewnego czasu słyszeliśmy także, że pecety będą dla producenta wiodącą platformą. Dzisiaj wiemy jeszcze więcej: role się odwracają i to wersje konsolowe powstaną na podstawie pecetowego pierwowzoru.
Jeszcze kilka lat temu mieliśmy do czynienia z dokładnie odwrotną tendencją. To właśnie gracze pecetowi otrzymywali gry, które były zwyczajną konwersją z konsol. DICE pragnie to zmienić. W wywiadzie dla Nvidia's GeForce.com, producent wykonawczy gry, Patrick Bach twierdzi, że takie podejście było dopuszczalne kilka lat temu, jednak teraz, gdy pecety znacznie przewyższają swoją mocą konsole, jest to już niedopuszczalne. Jak twierdzi:
Większość gier powstaje głównie z myślą o konsolach zaniedbując pecety. Nie wiem dlaczego. Było to zrozumiałe jakieś pięć lat temu, lecz świat poszedł do przodu. Naszym celem jest wykorzystanie najpotężniejszej obecnie platformy, by pokazać, jak widzimy przyszłość elektronicznej rozrywki, zamiast iść po najmniejszej linii oporu i po prostu dodawać do wersji pecetowych większą rozdzielczość i anti-aliasing. Pragniemy stworzyć technologię najwyższej klasy, by później zoptymalizować ją odpowiednio z myślą o konsolach.
Trzeba przyznać, że to niezwykle odważna deklaracja, jednak wydaje się całkiem logiczna. Mam nadzieję, że taka filozofia przyczyni się do stworzenia naprawdę solidnej gry także na konsolach. Trzymamy za Was kciuki, DICE!
blue print napisał(a):ps3site napisał(a):Bez wątpienia jedną z największych premier pod koniec tego roku będzie Battlefield 3 od szwedzkiego studia DICE. Już od pewnego czasu słyszeliśmy także, że pecety będą dla producenta wiodącą platformą. Dzisiaj wiemy jeszcze więcej: role się odwracają i to wersje konsolowe powstaną na podstawie pecetowego pierwowzoru.
Jeszcze kilka lat temu mieliśmy do czynienia z dokładnie odwrotną tendencją. To właśnie gracze pecetowi otrzymywali gry, które były zwyczajną konwersją z konsol. DICE pragnie to zmienić. W wywiadzie dla Nvidia's GeForce.com, producent wykonawczy gry, Patrick Bach twierdzi, że takie podejście było dopuszczalne kilka lat temu, jednak teraz, gdy pecety znacznie przewyższają swoją mocą konsole, jest to już niedopuszczalne. Jak twierdzi:
Większość gier powstaje głównie z myślą o konsolach zaniedbując pecety. Nie wiem dlaczego. Było to zrozumiałe jakieś pięć lat temu, lecz świat poszedł do przodu. Naszym celem jest wykorzystanie najpotężniejszej obecnie platformy, by pokazać, jak widzimy przyszłość elektronicznej rozrywki, zamiast iść po najmniejszej linii oporu i po prostu dodawać do wersji pecetowych większą rozdzielczość i anti-aliasing. Pragniemy stworzyć technologię najwyższej klasy, by później zoptymalizować ją odpowiednio z myślą o konsolach.
Trzeba przyznać, że to niezwykle odważna deklaracja, jednak wydaje się całkiem logiczna. Mam nadzieję, że taka filozofia przyczyni się do stworzenia naprawdę solidnej gry także na konsolach. Trzymamy za Was kciuki, DICE!
Premiera PS3 - 11 listopada 2006
Reverser napisał(a):Najnowszy odcinek EA Pwned jest poświęcony w całości BF3. Niesamowicie się również jaram
Tehnik napisał(a):przecież gostek wymienia na końcu filmiku wszystkie platformy na których będzie, w tym pc...madierfakier napisał(a):Na pieca będzie?
Spoko, zresztą Dice cały czas podkreśla że PC jest dla niech najważniejszą platformą i to z PC gry są portowane na konsole a nie odwrotnie (chyba że mi się firmy pomyliły, ale wątpię)madierfakier napisał(a):Tehnik napisał(a):przecież gostek wymienia na końcu filmiku wszystkie platformy na których będzie, w tym pc...madierfakier napisał(a):Na pieca będzie?
Nie oglądałem filmiku do końca, dzięki.
Structural napisał(a):http://www.ppe.pl/news-9329-Nadchodzi_graficzna_rewolucja.html
ciekawe ile jeszcze trzeba bedzie poczekac...
przyjacielkuternogi napisał(a):hariz napisał(a):Sąprzyjacielkuternogi napisał(a):Lepszej strzelaniny FPP chyba nie ma
niby jakie ?
Structural napisał(a):tez juz sie powoli wkurwiam, tak sie zarzekali że nie bedzie duzej roznicy w grafie, tylko mniejsza ilosc typów na multi...
ale ale.. gorzej niż bad company 2 nie bedzie na pewno...
Zirds napisał(a):bad company było kiepskie?
Structural napisał(a):Zirds napisał(a):bad company było kiepskie?
bylo najlepsze, dlatego trojeczka moze byc tylko jeszcze lepsza
You can't destroy buildings in COD games, you can't use attack helicopters or tanks. That doesn't mean COD is bad
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości