Kilka Pytan Traktor Scratch Duo 2 + Cdj-200 + Gramofony

Sprzęt i oprogramowanie, tajemnice warsztatu | Hardware & production

Kilka Pytan Traktor Scratch Duo 2 + Cdj-200 + Gramofony

Postprzez maxi200 » 03 sty 2012, 13:25

Witam

Nosze się z zamiarem zakupu traktor scratch duo 2 lecz nurtuje mnie kilka pytań na które nie znalazłem nigdzie odpowiedzi.
Jak wygląda sprawa punktu CUE w przypadku posiadanych prze ze mnie CDJ-200? Normalnie zaznaczam ten punkt przyciskiem tak
jak to jest w przypadku audio czy zaznaczam w programie traktor i po każdorazowym wciśnięciu przycisku następuje powrót
do zaznaczonego punktu?
Czy jest możliwość zapisania takich punktów w utworach żeby potem ponownie ich nie szukać zarówno na cd jak i na vinylu?
Czy pod audio dj 6 podepnę dwa cd i dwa gramofony.

To chyba tyle. Z góry dziękuje za odpowiedz.
maxi200
 
Posty: 9

Postprzez Pawlak » 03 sty 2012, 15:12

Nie wiem jak to wyglada przy graniu z cd bo uwazam ze to lekka przesada ale cue w wypadku vinyli ustawiasz w programie, dla takich zastosowan proponuje rozważyc zakup dodatkowego kontrolera który ulatwi lupowanie i gospodarowanie tymi cue. Jeżeli z tego typu rozwiazan bedziesz korzystal tylko w domu do nagrywania z założenia trudniejszych studio miksów wystarczy korzystanie z kompa bez dodatkowych kontrolerów (bo masz czas sobie wczesniej te punkty poustawiac). Co do Audio 6 dj nie wiem na 100% bo mam audio 4 dj, ale chyba nie. Najprawdopodobniej podepniesz maksymalnie 3 źródła dźwięku pod tą kartę.


edit:
nativeinstruments.com napisał(a):Connect up to three stereo sources simultaneously. The two included phono preamps allow the connection of two turntables so you can digitize your vinyl collection in highest quality or record other external audio sources.

Even with two stereo channels routed to your external DJ mixer, the convenient front stereo input and output is perfectly tailored for DJs who wish to use TRAKTOR effects as send and return FX units on their mixer. In addition, they offer extra flexibility if you’re DJing with TRAKTOR’s Sample Decks and Loop Recorder.
:cry:
kulki z kupy na włosach z dupy
Avatar użytkownika
Pawlak
 
Posty: 7301
od siebie

Postprzez maxi200 » 03 sty 2012, 18:43

Nie potrzebuje żadnych dodatkowych urządzeń do skomplikowanych miksów loopów też nie używam. Chodzi po prostu o ułatwienie sobie życia:] czyli wcześniej np. podczas ćwiczeń w domu zaznaczyć najlepiej po kilka takich punktów i podczas imprezy już nie tracić czasu na ponowne ich ustawianie czy szukanie bitu.

Poczytałem trochę w sieci i okazuje się, że z CD jest trochę problemów i chyba zostanę tylko przy gramofonach.
maxi200
 
Posty: 9

Postprzez betonowen » 03 sty 2012, 19:09

sorki ze sie wcinam, ale jak masz cdj-ki to po ciul ci traktor?
Avatar użytkownika
betonowen
 
Posty: 1498

Postprzez Pawlak » 03 sty 2012, 19:23

chociażby dlatego że nie wszystkie cdki obsługuja mp3 i inne formaty. traktor niby daje jakies dodatkowe możliwości, masz efekty, loopy i dodatkowe akcje z cue, widzisz widmo i tempo kawałków, możesz sobie ukladac playlisty, no i masz wyszukiwarke... tylko że wydawanie kasy na takie urzadzenie tylko z mysla o wyżej wymienionych nie wydaje mi sie rozsądne, bo można się bez nich spokojnie obyć. W moim przypadku traktor idealnie zastępuje winyl i pozwala na odczuwanie przyjemności grania z gramców. Jest to dobra opcja dla bałaganiarzy, którzy nie potrafią utrzymać porządku w swoim kejsie... Dodatkowo przerzutka na cyfrowy format to też oszczedność na kupowaniu muzyki w porównaniu do winyla.no chyba ze komuś zależy tylko na opcji SYNC :lol:


tip: jesli nie potrzebujesz żadnych specjalnych dodatków tylko skuteczne rozwiazanie ktore pozwoli Ci używać cyfrowych plików i nie powinno Cie raczej nigdy zawieść to wybierz SERATO. Niestety z traktorem czasem dzieją się cuda i niech mi nikt nie mówi ze tak nie jest.
kulki z kupy na włosach z dupy
Avatar użytkownika
Pawlak
 
Posty: 7301
od siebie

Postprzez Pawlak » 03 sty 2012, 19:39

maxi200 napisał(a):. Chodzi po prostu o ułatwienie sobie życia:] czyli wcześniej np. podczas ćwiczeń w domu zaznaczyć najlepiej po kilka takich punktów i podczas imprezy już nie tracić czasu na ponowne ich ustawianie czy szukanie bitu.
moim zdaniem cue przy graniu z DVS bardziej sie oplaca stosowac w wypadku niezgodnej ze sobą liczby fraz dwóch kawałków w stosunku do zamierzonego celu miksu (np mają grać ze sobą do breakdowna ale jeden kawałek ma go później) niż w ustawianiu go na pierwszym bicie bo to po prostu widzisz na widmie i trzymasz sobie "pod palcem" (choć zgodzę się że są tjuny tak pokombinowane ze czasem jest ciezko to odnaleźć w stresującej sytuacji na imprezie ale tu już kwestia wprawy, cwiczen i znajomosci traków)
kulki z kupy na włosach z dupy
Avatar użytkownika
Pawlak
 
Posty: 7301
od siebie

Postprzez maxi200 » 03 sty 2012, 19:44

Pawlak napisał(a): Niestety z traktorem czasem dzieją się cuda i niech mi nikt nie mówi ze tak nie jest.


To o tym nie wiedziałem a co sie dzieje dokładnie?
U mnie padło na traktora bo jest sporo tańszy.
A i jeszcze jedno jak wygląda użytkowanie w praktyce na imprezie? Nie jest kłopotliwe podpinanie tego zestawu?
maxi200
 
Posty: 9

Postprzez Pawlak » 03 sty 2012, 20:17

jak sie nauczysz i nie bedziesz przeszkadzał innym grajacym w trakcie podlaczania to nie ale musisz sie liczyc z tym ze najlepiej to wszystko sprawdzic przed imprezą. co do mankamentów, to tez nie moge dokladnie wskazac jakiegos konkretnego problemu ale u mnie jest to najczesciej dość słaby sygnał z gramca wiec czesto nie chce mi złapać absolute mode. Nie wiem do konca why, moze to systemy moze ramie gramofonu moze kable? Być moze to wina jakis ustawien, zapewne ta, bo czasem nieco niewyrabia procesor w kompie. Moze moje płyty z kodem czasowym sa juz zajechane. Dołączane kable tez nie są idealne. Sprzet raz juz serwisowałem bo w pewnym momencie przestało grać jedno wejscie. Ostatnio nie pali mi sie jedna lampka na karcie, ale wciaz moge grac. Nie wiem jak w tej nowej wersji traktora. Dlatego cena ceną mozlwiosci mozliwosciami ale jakosc tez jest istotna.
kulki z kupy na włosach z dupy
Avatar użytkownika
Pawlak
 
Posty: 7301
od siebie

Postprzez maxi200 » 03 sty 2012, 20:51

To zapytam odnośnie tego procesora jakim dysponujesz? Bo ja puki co nie dorobiłem się jeszcze lapka i w takim układzie musiał bym jakiś sobie sprawić tylko jaki?
Pewnie powiesz, że macbook najlepszy ale jak dla mnie stanowczo za drogi, poza tym był by to komp głównie do grania a wiec nie chciał bym wydawać jakiejś wielkiej kwoty. Raczej absolutne minimum:]
maxi200
 
Posty: 9

Postprzez Pawlak » 03 sty 2012, 23:19

haha UWAGA gram imprezy z netbooka Toshiby Nb500 :lol: :dnb:
kulki z kupy na włosach z dupy
Avatar użytkownika
Pawlak
 
Posty: 7301
od siebie

Postprzez betonowen » 03 sty 2012, 23:55

lajt- algi tez z netbooka gra [serato]

e: ej jak sie cos jebie w traktorze to trzeba dokupic zewn zasilacz :scri:
Avatar użytkownika
betonowen
 
Posty: 1498

Postprzez Pawlak » 04 sty 2012, 00:31

zew zasilacz do czegóż? :)
kulki z kupy na włosach z dupy
Avatar użytkownika
Pawlak
 
Posty: 7301
od siebie

Postprzez betonowen » 04 sty 2012, 00:45

no do traktora :)
Avatar użytkownika
betonowen
 
Posty: 1498

Postprzez Pawlak » 04 sty 2012, 00:46

chyba nie wiem o czyms ciekawym bo u mnie jest tylko jedno gniazdo pod które mozna podłączyc zasilanie nazywa sie usb :?:
kulki z kupy na włosach z dupy
Avatar użytkownika
Pawlak
 
Posty: 7301
od siebie


Postprzez Pawlak » 04 sty 2012, 01:31

:asianslay:
kulki z kupy na włosach z dupy
Avatar użytkownika
Pawlak
 
Posty: 7301
od siebie


Powrót do Sprzęt, studio i produkcja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości